בארץ

הנשיא הרצוג: "ישראל תמשיך להילחם בטרור ביד קשה ובלתי מתפשרת"

בעוד שגוברים הקולות באופוזיציה לעצור את החקיקה המשפטית כל עוד המבצע בג'נין נמשך הקי שמבית הנשיא נשמעות הצהרות תמיכה וגיבוי בלתי מסויג 
דוד זולדן | 
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נשיא המדינה יצחק הרצוג מתייחס למבצע בג'נין: "מחזק את ידי צה"ל וכוחות הביטחון ומתפלל לשלומם. מדינת ישראל תמשיך להילחם בטרור ביד קשה ובלתי מתפשרת!".
ובתוך כך, ח״כ גלעד קריב מהעבודה קורא ליו״ר ועדת החוקה לעצור את החקיקה: ״כשיש מבצע צבאי רחב היקף - לא ממשיכים עם חקיקה שקורעת את העם. אנא ממך, הודע שאתה מבטל את דיוני עילת הסבירות כל עוד המבצע בג׳נין ממשיך. שים את מדינת ישראל וחייליה לפני מהלכי החקיקה הקיצוניים שלך ושל יריב לוין.״
בשבוע שעבר בוצע שיגור מאזור ג'נין לשטח ישראל. הרקטה התפוצצה באוויר ולא נחתה מעבר לקו הירוק. אבל זו הדליקה נורה אדומה במערכת הביטחון שהחליטה לצאת למבצע נרחב בבירת הטרור בגדה.
בשעות הלילה (בין ראשון לשני) צה"ל הפתיע במבצע נרחב לסיכול הטרור מגזרת ג'נין. במבצע שלראשונה מתבצע מהאוויר ומהיבשה כאשר במהלכו צה"ל תקף הלילה יעדי טרור ויצא לפשיטה מבצעית חטיבתית ממוקדת, שמטרתה סיכול מפקדות, חמ"לים, אתרי ייצור תחמושת ומעצר מחבלים. המבצע החל בתקיפה אווירית ולאחריו מבצע קרקעי. כלי טיס של צה"ל תקפו יותר מעשר פעמים יעדי תשתית טרור, וחמושים במחנה הפליטים ג'נין. בנוסף, השמידו הכוחות מעבדה לייצור ולאחסון מטענים.
בצה"ל אומרים: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ככל שיידרש על מנת לסכל את איום הטרור במרחב". עד כה נהרגו 4 מחבלים בפעילות ועוד כ-40 נפצעו. מהצד הישראלי לוחם צה"ל נפצע באורח קל מרסיסי רימון צה"לי. הוא פונה לטיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה