בארץ

כנס ההיי־טק בהובלת שרונה פרטנרס יוצא לדרך: זה האורח הייחודי

ב-25 ביוני תארח קרן שרונה פרטרנס את כנס 2023 Silicon Valley Comes To TLV במוזיאון תל־אביב לאמנות. הכנס מביא לישראל את הגורמים הבכירים ביותר בתעשיית ההיי־טק הישראלית והבין-לאומית – זו השנה השנייה
מערכת ice | 
כנס שרונה פרטנרס (צילום מתן אביב)
ב-25 ביוני תארח קרן שרונה פרטרנס את כנס 2023 Silicon Valley Comes To TLV במוזיאון תל־אביב לאמנות. הכנס מביא לישראל את הגורמים הבכירים ביותר בתעשיית ההיי־טק הישראלית והבין-לאומית – זו השנה השנייה.
בכנס צפויים להשתתף מעל ל-1,500 אורחים בהרצאות, בפאנלים ובסדנאות מאסטר-קלאס המועברים ע"י בכירים מהשורה הראשונה של ההיי־טק העולמי, במטרה ליצור חיבורים בין הטכנולוגיות הישראליות, קרנות השקעה ודמויות בכירות מהסיליקון וואלי בארה"ב.
הדובר הראשי בכנס השנה הוא ג'פרי קצנברג, אותו רובנו מכירים כמייסד DreamWorksAnimationוכמי שהביא למסכים את "שרק", "קונג פו פנדה", "מדגסקר", "נסיך מצרים" ועוד. בעבר שימש כיו"ר אולפני וולט דיסני, והביא את הסרטים שזכו לשבחים כמו "בת הים הקטנה", "היפה והחיה" ו"מלך האריות". כיום מגיע קצנברג לישראל כמייסד ושותף של קרן WndrCo המשקיעה בחברות היי־טק מצליחות כמו: Airtable, Deel, OpenSea, RobinHood, Figma, Webflow ועוד. 
בכנס יבקרו גם דובי פרנסיס, שותף מנהל בקרן Group 11; רפאל בזרנו מנהל בכיר בזרוע ההשקעות של בנק ג'פריס; מט שולמן, מייסד ומנכ"ל חברת היוניקורן PAVE ששוויה 1.6 מיליארד דולר; סבסטיאן קנוביץ', מייסד ומנכ"ל חברת היוניקורן dLocal ששווה 10 מיליארד דולר; שרה פינטו, שותפה בקרן אמרסון; אלכס בואזיז, מייסד ומנכ"ל Deel ששווה 12 מיליארד דולר; יסמין רזבי, שותפה בקרן ספארק קפיטל ועוד.
את הכנס מובילה כאמור שרונה פרטנרס, קבוצת ההשקעות והחדשנות הישראלית בין-לאומית שבסיסה בישראל, עם נוכחות בארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית ואסיה. שרונה פרטנרס, שנוסדה ב-2016, השקיעה עד כה בכ-96 חברות, בשווי פורטפוליו העומד על 45 מיליארד דולר, מתוכן כשש חברות שעשו אקזיטים מוצלחים ושבע חברות יוניקורן שהפכו לחברות גלובליות.
תות שני, מנכ"לית שרונה פרטנרס, מסרה: "אנחנו מפיקים את אירוע Silicon Valley comes to Tel Aviv זו השנה השנייה, בו אנחנו מפגישים שוב על במה אחת את בכירי ההייטק וההשקעות מהארץ עם עמיתיהם מהסיליקון וואלי, במטרה לקדם ולפתח את האקו-סיסטם הישראלי. כמו תמיד, המשקיעים בכל העולם עדיין יודעים שמכאן יצאו הטכנולוגיות המובילות של העתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה