בארץ

טלי גוטליב תוקפת את שקמה ברסלר: "את פתטית"

חברת הכנסת, שלא כל כך מחבבת את עניין ההפגנות, את המפגינים ובטח שלא את מובילי המחאה, פרסמה ציוץ חריף לכיוונה של אחת ממנהיגות תנועת המחאה: "נהנית מתהילה הזויה שנשענת על שקרים!"
מערכת ice |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש, התקיימה הפגנה נוספת בצומת קפלן בתל אביב כנגד הרפורמה המשפטית והממשלה. חברת הכנסת טלי גוטליב, שלא כל כך מחבבת את עניין ההפגנות, את המפגינים ובטח שלא את מובילי המחאה, פרסמה ציוץ חריף לכיוונה של שקמה ברסלר, מהמנהיגות הבולטות של תנועת המחאה ומיוזמי מחאת הדגלים השחורים. 
כך כתבה גוטליב: "שקמה ברסלר, מנהיגת בננות. מילא שאין לך מושג על מה את מפגינה. אבל רשמי בפנייך את פתטית. נהנית מתהילה הזויה שנשענת על שקרים! מי שקוראת לשים אות קין על מצחם של חברי כנסת, מי שקוראת לרדוף את חברי הכנסת ולא לתת להם מנוח, לביישם ולהביכם מקומה בחקירת משטרה בחשד להסתה".
כאמור, זאת לא הפעם הראשונה שגוטליב מתבטאת בחריפות כנגד המפגינים. לפני כחודשיים, לאחר שההפגנות המשיכו להתקיים, על אף שני פיגועים קשים שהתרחשו בתל אביב ובבקעת הירדן, חברת הכנסת צייצה: "תגידו לי חבורת מפגינים מופקרים!! אתם שואבים הנאה חולנית מלהחליש אותנו בעיני האויבים שלנו? זה הקיק שלכם? אתם הורסים את המדינה ואת חוסנה החברתי והבטחוני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת
    טלי צודקת 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צ ו ד ק ת
    סגור
  • 1.
    מי זו בגוטליב הזו ?
    אני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקום חמישי ברשימת עורכי הדין המצטיינים ? ( עפ"י מקורות זרים ) . אשה פתטית , צעקנית ומסכנה . גם האמת , איך לומר , לא נר לרגליה . בסה"כ עוד שופר עלוב של רוה"מ ומשפחתו . ורק לחשוב שהדבר הזה יהיה בגוף שיבחר שופטים בישראל .
    סגור