בארץ

התיירים נוהרים למצעד הגאווה בת"א? הצפי נמוך משנה שעברה

מצעד הגאווה יתקיים היום בתל־אביב ומחר תיערך המסיבה. לפי עיריית תל־אביב יגיעו ארצה כ-10 אלף תיירים כדי לתמוך במצעד, אך מתברר כי מדובר בירידה של כ-5,000 תיירים ביחס לשנה שעברה
מערכת ice | 
מצעד הגאווה 2022 (צילום גיא יחיאלי)
היום יתקיים מצעד הגאווה בתל־אביב ובעירייה צופים שיגיעו לאירוע כ-10 אלף תיירים מחו"ל שהגיעו במיוחד לכבוד המאורע. לפי ynet מדובר בירידה ביחס לנתונים של המצעד בשנה שעברה - על פי הערכת העירייה נכחו במצעד כ-15 אלף תיירים. התיירות הנכנסת הזו כמו מספקת מקור הכנסה גדול לעיר.
מנגד, במשרד התיירות, שבראשו עומד השר חיים כץ, לא מסרו את הערכתם היות שהתיירים הנכנסים כמובן לא מזדהים בעת הגעתם מבחינת העדפה מינית. השנה משרד התיירות שיתף פעולה עם עיריית ת"א והפיק קמפיין בין-לאומי חדש, במסגרתו יתקיימו בעיר מצעד הגאווה, מסיבת ענק בהשתתפות אומנים ו-DJ מהארץ ומהעולם, ושלל אירועים  ומסיבות, המציינים את חגיגות השנה ה-25 למצעד התל אביבי. כותרת הקמפיין היא lights on!.
תחת השר הקודם, יואל רזבוזוב, המשרד הפיק קמפיין ייחודי בשיתוף העירייה כדי למשוך קהל בין-לאומי לאירועי הגאווה.
עם זאת, ראש אגף חו"ל במשרד, שרה סלנסקי, שוחחה עם ynet ומסרה כי המשרד כן פועל כדי להביא את חברי הקהילה מחו"ל ארצה: "אנחנו פונים אליהם כל השנה באמצעות פעילויות ברשתות החברתיות כל השנה שכוללות שיתופי פעולה של תוכן עם מדיות שהן ייעודיות לקהל הזה. אנחנו גם מביאים משפיענים ומדברים עם מארגנים וסוכנים שמתמחים בחבילות לקהל הזה... יש פה תוכנית הוליסטית שהשיא שלה זה אירועי הגאווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה