בארץ

בוגי יעלון תוקף את אבי מעוז: "הומופוב משיחי"

הרמטכ"ל לשעבר, אשר מהווה אחד הקולות הבולטים כנגד הרפורמה המשפטית והממשלה הנוכחית, שיגר מסר תוקפני נוסף ליריביו וגם התייחס למינוי של אבי מעוז לסגן שר במשרד החינוך
מערכת ice | 
משה בוגי יעלון (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
בוגי יעלון לא עוצר. הרמטכ"ל לשעבר ממשיך את הביקורת חסרת המעצורים שלו כלפי הממשלה הנוכחית, ראש הממשלה נתניהו והרפורמה המשפטית, זאת על אף שרק השבוע הוא נתבע על ידי אחד הגורמים הבולטים בשלטון - השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, על סך 200 אלף שקל.
אמש (רביעי), יעלון העלה ציוץ בטוויטר ובו התייחס לרפורמה המשפטית, המתקפות על היועמ"שית גלי בהרב-מיארה ומינויו החוזר של אבי מעוז לסגן שר במשרד החינוך. כך הוא כתב: "מול הממשלה העבריינית והמשיחית, אסור להחליש אפילו בפסיק את מעמד היועמ״שים ואסור לגעת בעילת הסבירות. אלו שני עניינים חשובים, לא פחות מהועדה למינוי שופטים".
הוא המשיך: "רק השבוע הסתער הנאשם נתניהו שוב על אנשי היועמ״שית, לטובת החלטות גזעניות מפלות ובלתי חוקיות בעליל, כמו לטובת חרפת מנגנון החושך הבלתי חוקי, שמוקם לטובת אבי מעוז ההומופוב - המשיחיסט".
"לדבר עם זוממי הדיקטטורה על פגיעה ולו זעירה במעמד היועמ״שים, או עילת הסבירות, זה טירוף והתנהגות אובדנית ופחדנית שמסכנת את הדמוקרטיה בישראל. וללא דמוקרטיה ישראל תתקשה מאוד לשרוד צבאית וכלכלית. זה לא יעזור לזוממים. הרוב הדמוקרטי חזק. ישראל לא תהיה דיקטטורה! הדמוקרטיה תנצח", סיכם הרמטכ"ל לשעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה