בארץ

פיגוע ירי ליד יישוב חרמש בשומרון: מת מפצעיו אזרח כבן 30

לפני שעות ספורות התרחש פיגוע ירי בצפון השומרון, בסמוך למושב חרמש. אזרח כבן 30 נפגע ממספר יריות שהגיעו מכיוונו של רכב חולף בכניסה ליישוב. הפצוע פונה לבית החולים הקרוב במסוק, אך בדקות האחרונות נודע כי מת מפצעיו
מערכת ice | 
פיגוע בשומרון (צילום Nasser Ishtayeh פלאש 90)
בוקר קשה. לפני שעות ספורות התרחש פיגוע ירי בצפון השומרון, בסמוך למושב חרמש. אזרח כבן 30 נפגע ממספר יריות שהגיעו מכיוונו של רכב חולף בכניסה ליישוב. הפצוע פונה לבית החולים הקרוב במסוק, אך בדקות האחרונות נודע כי מת מפצעיו. המצוד אחר המחבל או המחבלים נמשך.
תחילה דווח כי הפצוע, ששמו טרם הותר לפרסום, נורה בפלג גופו העליון, כנראה בכתפו. בעת הגעת כוחות מד"א למקום הוא היה מחוסר הכרה וכאמור פונה במסוק כשהוא במצב קשה, כך על פי ישראל היום.
בין המגיבים הראשונים לאירוע הקשה הוא יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, בה התרחש הפיגוע. בתגובתה שפורסמה בישראל היום נאמר: "הפיגועים האלו היו יכולים להימנע. זאת מציאות שבה המחסומים הביטחוניים לא קיימים והמחבל יכול ללכת חופשי ולחזור חופשי, וחמש דקות אחרי שהוא ירה לשתות קפה בבית שלו בכפר, זה עולה לנו בדם".
לפי דיווח ב-N12, התארגנות קטנה בשם "גדוד טולכרם" לקחה אחריות על האירוע ואפילו הנחתה את תושבי האזור למחוק תיעוד ממצלמות אבטחה כדי למנוע מכוחות הביטחון למצוא את הרוצחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה