בארץ

מרתיח: באיזה אירוע בחו"ל ישתתפו לא פחות מ-9 נציגי ציבור?

רכבת אווירית של שבעה שרים ושני חברי כנסת צפויה לצאת בקרוב למצעד של הקהילה היהודית בניו יורק. גם בקואליציה מודים, אין הצדקה לכל כך הרבה נציגים באותו אירוע
מערכת ice | 
המצעד בניו יורק (צילום ברדנשטיין תקשורת)
לא פחות משבעה שרים ושני חברי כנסת צפויים לטוס לניו יורק בשבוע הבא. מטרת הנסיעה היא מצעד תמיכה של הקהילות היהודיות בארצות הברית בישראל, שצפוי להתקיים בעיר ביום ראשון. 
הנוסעים הם: השר עמיחי שיקלי, השרה גלית דיסטל, השר אופיר אקוניס, השר אופיר סופר, השר ניר ברקת, השר עמיחי אליהו, השר מאיר פרוש, ח"כ שמחה רוטמן וח"כ ולדימיר בליאק. המימון לנסיעה של כל אלה יגיע מאיתנו כמובן, משלמי המיסים.
שרים וחברי כנסת שונים טענו כי הנסיעה למצעד משתלבת עם עסקים ואירועים שונים שמתקיימים באותה עת בעיר. כך לדוגמה ח"כ רוטמן טוען כי הוא צפוי להגיע לשלל כנסים שעוסקים בחקיקה משפטית, ח"כ ולדימיר בליאק טוען כי הנסיעה ממומנת על ידי הסוכות היהודית ושר הכלכלה ניר ברקת טוען שהוא יוצא לניו יורק לביקור כלכלי. בנוסף הוא טוען כי הוצאות הנסיעה ימומנו על ידו.
בקואליציה עצמה נשמעת ביקורת על ההשתתפות של כל כך הרבה שרים, שם טוענים שאין הצדקה לנציגות נרחבת ואפשר להסתפק בנציג אחד או שניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה