בארץ

הישג לשר אליהו: זהו תקציב הענק שמשרדו עומד לקבל

בישיבת הממשלה שהתקיימה היום, הוחלט על הענקת 40 מיליון שקל למשרד המורשת שיועבר לחיזוק "עיר דוד". כמו כן, הוחלט לספק תקציב כדי לעודד ביקור בכותל המערבי
מערכת ice | 
עמיחי אליהו (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
משרד המורשת, בהובלתו של השר והרב עמיחי אליהו, הודיע על השקעה מסיבית בפיתוח, שימור והצלה של אתרי מורשת מרכזיים בארץ ועל חיזוק התיירות הנכנסת סביב שלל האתרים ההיסטוריים. מטרת המשרד במהלך זה היא לחזק את הקשר היהודי בין המדינה לתפוצות. 
על פי הודעת משרד המורשת, בגן הלאומי "עיר דוד" יושקעו 40 מיליון שקל, 16 מיליון שקל מהם יושקעו בחפירות שמבצעת "רשות העתיקות" בגן הלאומי המדובר. נוסף לכך, תקציב משרד התיירות גדל ב-8 מיליון שקל כדי לעודד את אזרחי המדינה, וגם תיירים, לבקר בכותל המערבי שמוגדר כ"אתר מורשת לאומי".
על פי ציטוט שהובא מ-Ynet, השר אליהו אמר: "ביום חגה של ירושלים בירתנו הנצחית, אנו מביאים בשורה גדולה למורשת הלאומית המשתקפת בעיר ירושלים לאורך אלפי שנים. המשך עבודות חשיפת ירושלים הקדומה, פיתוח פארק התנ"ך שבו קיימים ממצאים ארכיאולוגיים מתקופת בית המקדש הראשון ויצירת מרחב מורשת ממשכנות שאננים לרחביה – כל אלו יחזקו את החיבור של כל חלק מגווני האוכלוסייה בישראל לירושלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה