בארץ

מבצע 'מגן וחץ' הסתיים: "אם ישראל תותקף, תעשה מה שתצטרך"

מלשכת ראש הממשלה יצאה הודעה רשמית לפיה: ״ראש המל״ל צחי הנגבי, בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה לנשיא מצרים עבד אל־פתאח א־סיסי, והביע את הערכת מדינת ישראל למאמציה הנמרצים של מצרים להביא להפסקת אש".
מערכת ice | 
מבצע "עלות השחר" (צילום פלאש 90 / עטיה מוחמד)
מבצע 'מגן וחץ' הגיע לסיומו אחרי 6 ימי לחימה. מתווכי הפסקת האש המצרים הציגו הצעה חדשה להפסקת אש הדדית בעזה המתייחסת להפסקתו של "הרג האזרחים" והפצצת בתיהם. ישראל אישרה את התנאים, אך גם שלחה מסר מאיים לג'יהאד האיסלאמי.
מלשכת ראש הממשלה יצאה הודעה רשמית לפיה: ״ראש המל״ל צחי הנגבי, בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה לנשיא מצרים עבד אל־פתאח א־סיסי, והביע את הערכת מדינת ישראל למאמציה הנמרצים של מצרים להביא להפסקת אש".

עוד נמסר: "ראש המל״ל הבהיר כי היענות ישראל ליוזמה המצרית משמעותה ״שקט ייענה בשקט, ואם ישראל תותקף או תאויים, היא תוסיף לעשות כל מה שהיא צריכה לעשות על מנת להגן על עצמה״
יש לציין כי ‏מאז השעה 22:00, "הפסקת האש", בוצעו 35 שיגורים מרצועת עזה לעבר ישראל: 11 יורטו בהצלחה ע"י כיפת ברזל, 15 נפלו בשטח פתוח ועוד 9 נפלו בשטח הרצועה. הירי האחרון נורה בסביבות 22:15 וגם אותו בחרו להכיל, אם כי צה"ל הפציץ עוד כמה מטרות.
דובר צה"ל מסר: "צה״ל תקף משגרי רקטות מוטמנים של ארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי הפלסטיני בתגובה לירי הרקטות מרצועת עזה, כלי טיס של צה״ל תקפו לפני זמן קצר שני משגרי רקטות מוטמנים של ארגון הטרור גא״פ ברצועת עזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה