בארץ

ליברמן: "מדינת ישראל עדיין לא השכילה לגבש אסטרטגיה"

"מדינה נורמלית לא יכולה להרשות לעצמה את המציאות הזאת וחייבים פעם אחת ולתמיד לסיים את המצב האבסורדי הזה, למגר את שלטון הטרור ולהגיע למצב שאנחנו מסירים סופית את האיום מרצועת עזה. לא ניתן לנהל את החיים מסבב לסבב", כך כתב יו"ר ישראל ביתנו בטוויטר
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
שר האוצר לשעבר, אביגדור ליברמן, ביקר אמש (חמישי) יחד עם חברי מפלגתו "ישראל ביתנו" באשקלון ובעוטף עזה, לאור המבצע "מגן וחץ". במהלך הביקור, הוא ערך סיור ובחן את התקדמות תכנית מיגון, דיבר עם התושבים וגם עם בכירי הרשויות המקומיות.
זה מה שהיה לו לומר על התרשמותו מהביקור וגם באופן כללי לגבי המבצע הצבאי, כמו שהוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הגעתי הבוקר יחד עם חברי סיעת ישראל ביתנו לביקור באשקלון ובעוטף עזה. אני מלא הערכה לתושבי הדרום והעוטף בפרט, על העמידה האיתנה, החוסן הנפשי והיכולת לתפקד בצורה מיטבית במצבי חירום. כמו תמיד, התושבים עומדים איתנים מאחורי מערכת הביטחון ודורשים שקט ארוך טווח.
פתחנו את הסיור בחמ״ל העיר אשקלון ובחנו את התקדמות תוכנית מיגון העיר אשר תקצבתי כשר האוצר בעלות של 330 מיליון שקלים, יחד עם יו״ר ועדת הכספים היוצא אלכס קושניר ולאחר מכן המשכנו למרכז חוסן, המעניק מענה טיפולי באמצעות בעלי חיים, שתקצב השר לשעבר, ח״כ עודד פורר.
אני רוצה להגיד שאפו לצה״ל ולשב״כ שמבחינה מבצעית עשו עבודה מצוינת, גם באפקטיביות וגם בדיוק. יש לנו צבא שאנחנו יכולים לסמוך עליו. שמענו כי הג'יהאד האסלאמי מתנה את הפסקת האש בעצירת הסיכולים הממוקדים, אני מקווה שלא כך יהיה הדבר. הסיכולים הממוקדים מוכיחים את עצמם ככלי מאוד יעיל.
לצערי, מדינת ישראל עדיין לא השכילה לגבש אסטרטגיה ואת ה- End Game מול עזה. מדינה נורמלית לא יכולה להרשות לעצמה את המציאות הזאת וחייבים פעם אחת ולתמיד לסיים את המצב האבסורדי הזה, למגר את שלטון הטרור ולהגיע למצב שאנחנו מסירים סופית את האיום מרצועת עזה. לא ניתן לנהל את החיים מסבב לסבב. הסאגה הזו חייבת להיפסק, לתושבי הדרום מגיעה שגרה נורמטיבית ושקטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה