בארץ

רגע לפני חצי הגמר: "חץ ומגן" ישפיע על ההצלחה של נועה קירל?

דורון מדלי משתף את דעתו בצל החשש שהמתיחות הביטחונית תשפיע על תוצאות ההצבעה בחצי הגמר בערב: "50 שנה ישראל משתתפת באירוויזיון במקביל לאירועים ביטחוניים קשים. נקדיש את כל התפילות שלנו היום להרגעת המצב בארץ והפצת אנרגיה טובה של אהבה לעולם"
מערכת ice | 
נועה קירל
רגע לפני שנועה קירל תעלה לבמת האירוויזיון בליברפול, צה"ל פתח הלילה במבצע "חץ ומגן" וכעת יש חשש קל שהמצב ישפיע על ההצבעות לטובתנו בחצי הגמר. למרות החשש, דורון מדלי, יוצר השיר המייצג "יוניקורן", מספר שהצוות מנסה להתרכז במשימה לפניהם ולא במצב הביטחוני.
מדלי מסר ל-mako: "אנחנו לא חוששים משום דבר. 50 שנה ישראל משתתפת באירוויזיון במקביל לאירועים ביטחוניים קשים. נקדיש את כל התפילות שלנו היום להרגעת המצב בארץ והפצת אנרגיה טובה של אהבה לעולם". לצד זה, מדלי פנה לציבור בבקשה להפיץ את תמונתה של קירל ברשתות כדי להביא מודעות לשיר ולביצוע.
נזכיר כי קירל נמצאת במקום השביעי לפי התחזיות, אך לרוב הצפי משתנה לאחר חצי הגמר. כמו כן, נזכיר כי השנה ישנו שינוי ניכר באופן ההצבעה וכעת השופטים לא ישפיעו בשלב חצי הגמר, אלא רק בגמר במוצ"ש הקרוב. לפי הלו"ז, קירל עתידה לעלות עם הנאמבר שלה בשעה 22:45 והתוצאות יגיעו בערך בחצות.
השידור של חצי הגמר יחל הערב בשעה 22:00 מליברפול, עם הפרשנות של אסף ליברמן ועקיבא נוביק בכאן 11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה