בארץ

למרות ההרשעה: לוחמת מג"ב, אוריאן בן כליפא, חוזרת לשרת כמפקדת

בשבוע שעבר נודע כי בית משפט השלום בירושלים הרשיע את לוחמת מג"ב, אוריאן בן כליפא, בתקיפה של צעירה פלסטינית בירושלים. למרות שההליך המשפטי נגדה טרם הגיע לקיצו, היום נודע כי היא תחזור לשרת כמפקדת במשמר הגבול
מערכת ice | 
אוריאן בן כליפא (צילום סימה בן כליפא)
בשבוע שעבר נודע כי בית משפט השלום בירושלים הרשיע את לוחמת מג"ב, אוריאן בן כליפא, בתקיפה של צעירה פלסטינית בירושלים. למרות שההליך המשפטי נגדה טרם הגיע לקיצו, היום נודע כי היא תחזור לשרת כמפקדת במשמר הגבול, כך החליט מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן.
לפי הכתב שמעון איפרגן במאקו, מי שגיבה את ההחלטה של הניצב, וגם גינה את החלטת בית המשפט, היה השר לביטחון לאומי, בן גביר. השר אמר: "ללוחמים וללוחמות שלנו יש את מלוא הגיבוי ממני. בניגוד למה שככל הנראה סבורים גורמים במח"ש ומערכת המשפט, כשנאבקים בטרור, המאבק לא נעשה בתנאי מעבדה - אלא תחת לחץ ובסביבה עוינת. אני מברך את מפקד מג"ב והמפכ"ל על ההחלטה החשובה". המפכ"ל שבתאי והניצב יצאו בהצהרות דומות של תמיכה.
כזכור, מקרה התקיפה נהיה ויראלי לאחר שהופצה תמונה בה רואים את בן כליפא אוחזת באחיה של הצעירה הפלסטינית. בבית המשפט נטען כי בן כליפא לא הפעילה שיקול דעת, פעלה באלימות וכי הסירה את כיסוי הראש של הצעירה. טרם ידוע מה יהיה העונש שתקבל לאחר ההרשעה בבית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה