בארץ

האלימות חייבת להיפסק: אם לבן 5 נרצחה בחיפה

זה לא מפסיק. חנאן אבו חיט, צעירה בת 24 ואם לילד בן 5 מחיפה, נרצחה הלילה (בין ראשון לשני) ברכבה. אבו חיט מצטרפת לרשימה ארוכה של 73 נרצחים במגזר הערבי מתחילת השנה
מערכת ice | 
זירת פשע
נרצחת מספר 73 במגזר הערבי מתחילת השנה. חנאן אבו חיט, צעירה בת 24 ואם לילד בן 5 מחיפה, נורתה הלילה (בין ראשון לשני) ברכבה. מותה של אבו חיט, שחנתה ליד ביתה ברחוב אחד העם בעיר, נקבע על ידי צוות מד"א שהגיע לזירה. המשטרה פתחה בחקירת הרצח וסריקות אחר חשודים.
על פי המידע שהתפרסם עד כה, אבו חיט נורתה מטווח אפס על ידי שלושה רעולי פנים ובכך הפכה להיות הקורבן ה-73 מאז תחילת 2023. הרצח הוא ככל הנראה חלק מהסכסוך בין משפחות בכרי וחרירי שגבה 20 קורבנות. הנרצחת עצמה נעדרת עבר פלילי.
הנרצח האחרון בסכסוך בין המשפחות היה מהדי חרירי בן ה-19, מאום אל פאחם, שנורה למוות לפני כשבוע וחצי בכביש 6. מהדי היה בנו של חוסאם, מי שעומד בראש משפחת הפשע חרירי.
רק לפני מספר חודשים, בדצמבר 2022, נרצח קרוב משפחה של חנאן, מהראן אבו חיט, שנורה למוות במסעדה בה עבד בחיפה. הרצח בוצע רק כיממה לאחר רצח כפול בנצרת בו נורה למוות אב ובנו הפעוט כחלק מהסכסוך הדמים בין שתי המשפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה