בארץ

50 שנה להתאחדות לכלבנות: כך צוין המאורע החגיגי והמתוק

בסוף השבוע האחרון התקיימה תערוכת הכלבים הבין-לאומית בסימן 50 שנה להתאחדות הישראלית לכלבנות. חברת רויאל קנין, יצרנית מותג הפרימיום לתזונה ובריאות לכלבים, הייתה נותנת החסות לאירוע שהתקיים באקספו תל־אביב
מערכת ice |  1
תערוכת הכלבים (צילום קובי כאתב)
בסוף השבוע האחרון התקיימה תערוכת הכלבים הבין-לאומית בסימן 50 שנה להתאחדות הישראלית לכלבנות. חברת רויאל קנין, יצרנית מותג הפרימיום לתזונה ובריאות לכלבים, הייתה נותנת החסות לאירוע שהתקיים באקספו תל־אביב.
בכנס נכחו מנכ"ל רויאל קנין, ישראל קריסטיאן טאשב, יו"ר הפדרציה הבין-לאומית לכלבנות, ד"ר תאמאס ג'אקל ויו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות דורון ראכלין. בתערוכה החגיגית התחרו קרוב לאלף כלבים ממאה גזעים שונים. הכלבים התחרו על התואר הנכסף "כוכב היובל" שתאמה לקריטריונים הבין-לאומיים בתחום.
לאירוע הגיעו יותר משלושת אלפים מבקרים שצפו במופעי ספורט כלבני בהם ריקוד ומיצגי משמעת ועבודה של כלבי שירות והצלה. נותנת החסות השקיעה כמאתיים אלף שקלים בתערוכה והעניקה פרסים בשווי עשרים אלף שקל.
לדברי דורון ראכלין, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "השנה אנו מציינים את שנת היובל בתערוכה חגיגית במיוחד, ואני שמח לציין כי תערוכה זו בדומה לקודמותיה, שברה את שיאי הרישום, גם טרום עידן הקורונה. מטרת התערוכה והצגת הכלבים היא בראש ובראשונה לחבר ולקרב את הקהל הרחב לעולם הכלבנות המתועדת ולהכיר לו את ההיסטוריה העשירה של הכלבנות בישראל".
קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל, מסר: "אנו מברכים את ההתאחדות הישראלית לכלבנות לרגל שנתה ה-50 ושמחים על שיתוף הפעולה שנמשך עשרות שנים, שכולל חינוך ועידוד לגידול אחראי למניעת נטישה, הדרכה ופתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגזעים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעדיף
    מוטי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי כלבלב אוהב אותו מקבל אותי בחמימות כל יום
    סגור