בארץ

ניצחון לאבי מעוז: זה המכתב שמזכיר הממשלה שיגר

ח"כ אבי מעוז מסיעת נעם נוחל הצלחה כאשר מזכיר הממשלה שיגר מכתב לכלל השרים וביקש, כי בטפסים הרשמיים של המשרדים, יהיה רשום "אמא" ו"אבא" בנוסף ל"הורה 1" ו"הורה 2"
מערכת ice | 
אבי מעוז (צילום פלאש90)
ניצחון לח"כ אבי מעוז מסיעת היחיד "נעם": מזכיר הממשלה שלח מכתב לשרים ובו דרש מהם לקיים את ההחלטה בהסכמים הקואליציוניים לפיה, בטפסים של משרדים ממשלתיים תהיה חייבת להיות האפשרות של "אבא" ו"אמא" בנוסף לטפסים שישארו ובהם יהיה רשום "הורה 1" ו"הורה 2".
במכתב ששלח מזכיר הממשלה פוקס הוא כתב כי: "בהתאם להסכמים הקואליציוניים ולהנחיית ראש הממשלה, נבקשכם לוודא שבכל מוסדות המדינה הכפופים למשרדכם, אשר מנפיקים טפסים שהורים הוגדרו בהם כהורה 1 והורה 2, יונפקו גם טפסים מקבילים בכותרת אבא ואמא, כפי שהיה נהוג עד היום, לבחירת ההורים".
מפלגת "נעם" פרסמה ציוץ בשמו של ח"כ מעוז ובו שיבח את מכתב מזכיר הממשלה: "ב"ה, בהתאם להסכם הקואליציוני עם מפלגת נעם, הדבר הטבעי ביותר חוזר להיות לגיטימי במדינתנו". 
נזכיר כי רק לאחרונה מעוז התבטא נגד יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה כאשר אמר "מכריזים לעיני כל העולם על יו״ר הכנסת ובן זוגו', כאילו מדובר בנורמה יהודית". הוא גם אמר שהוא טעה כאשר לא יצא מהמליאה כאשר הובאה ההצבעה על בחירותו ליושב ראש הכנסת: "נכשלתי וטעיתי בכך שלא קמתי במחאה ויצאתי מהמליאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה