בארץ

סכנת חיים: שיטפונות בשבת הקרובה, אל תתקרבו לאזורים האלה

רשות הטבע והגנים מזהירה כי בשבת צפויים שיטפונות באזור מדבר יהודה וים המלח: חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיקי נחלים בזרימה בשל סכנת חיים
מערכת ice | 
שיטפונות בנגב (צילום רשות הטבע והגנים)
רשות הטבע והגנים מזהירה: בשבת הקרובה אל תתקרבו למדבר יהודה וים המלח בשל סכנת שיטפונות.
על פי תחזית השירות המטאורולוגי, ביום שבת הקרוב 29.4.23 קיים חשש לשיטפונות במדבר יהודה וים המלח. חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיקי נחלים בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים בשל סכנת חיים.

הרשות מזהירה כי אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה. בשאלות על מסלולים ואתרי טיול מומלץ להתעדכן טרם היציאה לטיול עם מוקד המידע של רט"ג בטלפון 3639* או בוואטסאפ של הרט"ג. בנושא מזג אוויר יש להתעדכן באתר האינטרנט של השירות המטאורולוגי ובמשדרי החדשות.
כזכור, שיטפונות ענק פקדו את אזור הערבה ודרום הארץ במהלך חג הפסח, בהם מצאו את מותם האחים מעיין וסהר עשור ז"ל, בני 24 ו-17, שרכבם נסחף. הם עשו את דרכם לאילת בעת שנקלעו לשיטפונות בערבה. כ-22 שעות לאחר שאבד עימם הקשר נמצאו גופותיהם. יחד עמם ברכב היתה גם בת הזוג של מעיין, שי דהאן, שחולצה בשלום לאחר 15 שעות בשיטפון.
 
בשל השיטפונות גם כל הכניסות והיציאות מאילת נחסמו לתנועה, כך שאלפי משפחות נותרו נצורות בעיר ונאלצו למצוא פתרון לינה, משימה לא פשוטה לאור התפוסה במלונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה