בארץ

סמוטריץ': "צבא יהודי חזק, כלכלה חזקה, חברה ישראלית עוצמתית"

שר העוצר נאם בטקס יום העצמאות של תנועת המזרחי העולמי, בבריכת הסולטן בירושלים: "אנחנו מביטים בהשתאות על הנס שנקרא מדינת ישראל ומודים על 75 שנים בהם הנס הזה לא מפסיק לגדול. בצבא יהודי חזק, בכלכלה חזקה, בחברה ישראלית עוצמתית, ברוח של עם ישראל שלא מפסיקה לגדול"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נאם אמש (ג) בטקס יום העצמאות של תנועת המזרחי העולמי, בבריכת הסולטן בירושלים. בטקס, בירך השר את הרב דורון פרץ ותנועת המזרחי לרגל 120 שנה להיווסדה ואת מאות מנהיגי הקהילות היהודיות בעולם שנטלו חלק בחגיגות העצמאות בבריכת הסולטן.
השר סמוטריץ': "כמה מרגש להיות יחד אתכם מול חומות העיר ירושלים. ממש במקום בו הלכו אבותינו לפני אלפי שנים. כמה מרגש להיות כאן שוב, אחרי אלפי שנים, באותן הדרכים, מול אותן החומות, ולהודות להשם על הנס האדיר שנקרא מדינת ישראל.
אני עומד כאן מולכם, נציגי יהדות התפוצות, מנהיגי קהילות ציוניות דתיות מ-50 מדינות מהעולם, אני עומד כאן מולכם 1,000 צעירים שבאו השנה במיוחד לארץ ללמוד, להעמיק ולהמשיך לתפקידי מנהיגות מסביב לעולם, להרים את קרנה של מדינת ישראל לשאת את ערכי תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. 
מדינת ישראל ויהדות התפוצות חד הם! יש משהו מיוחד שאני לומד מכם ואתם זוכים בו. הלוואי ואלמד יותר להידמות לכם בדבר הזה, הניצוץ בעיניים, ההתרגשות מכל מקום חדש בארץ, הגאווה מלראות את הדגל מתנוסס אל על. אנחנו מציינים היום 75 שנה למדינת ישראל ו-120 שנה לתנועת המזרחי – התנועה החשובה הזו שעשתה בעבר ועושה גם היום הרבה מאד למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. 
אנחנו חוגגים היום את נס תקומתה ותחייתה של האומה הישראלית, העם היהודי, לאחר כ-2,000 שנות גלות. אנחנו מביטים בהשתאות על הנס שנקרא מדינת ישראל ומודים על 75 שנים בהם הנס הזה לא מפסיק לגדול. בצבא יהודי חזק, בכלכלה חזקה, בחברה ישראלית עוצמתית, ברוח של עם ישראל שלא מפסיקה לגדול. עם ישראל חי. יום עצמאות שמח!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה