בארץ

בן גביר לאזרח שחיסל את המחבל: "מנעת אסון גדול"

השר לביטחון לאומי שוחח עם האזרח שחיסל את המחבל מהפיגוע בירושלים הערב: "רציתי להגיד לך יישר כוח. ראיתי את הסרטון, פעולה חשובה, טובה, טוב שניטרלת אותו וחסכת הרבה חיים של אנשים"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע פיגוע הדריסה בשוק מחנה יהודה בירושלים, בסמוך לבניין 'כלל', בו נפגעו 6 פצועים, מתוכם אחד במצב קשה, פיגוע עליו לקח אחריות ארגון חמאס, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שוחח עם האזרח שחיסל את המחבל מהפיגוע בירושלים הערב.
כך אמר השר: "רציתי להגיד לך יישר כוח. ראיתי את הסרטון, פעולה חשובה, טובה, טוב שניטרלת אותו וחסכת הרבה חיים של אנשים. מדינת ישראל אומרת לך תודה כי מנעת אסון מאוד גדול, וכשאני משחרר כל כך הרבה נשקים, נותן הוראה לאגף כלי ירייה שישחררו נשקים למי שמגיע על פי חוק, זו המטרה שאנשים יוכלו להגן על עצמם".
 

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם גורמי הפיקוד לאחר שקיבל סקירה אודות ממצאי הבדיקה והחקירה הראשוניים. בסיום הערכת המצב הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשיתוף גורמי ביטחון נוספים. כוחות המשטרה בזירה אוספים עדויות גם בשעה זאת ובין היתר נבדק הרכב על ידי בוחני תאונות הדרכים מחוז ירושלים, בדיקה ראשונית ששללה תקלה מכנית כלשהי ברכב.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות המחבל הצליח במשימה דרס 8 מה מנע פה החיסול
    אבו 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר ליזרוק עוד ועוד המחבל פגע בה 8 לפי הפירסום
    סגור