בארץ

נתניהו בבקשה חריגה לשרים, אותת כי יחזור לסיכולים הממוקדים

לרה"מ נתניהו תוכניות מגירה נגד הטרור הממתינות לאישור ושצפויות להתממש אחרי החגים. בין השאר יחזרו הסיכולים הממוקדים  
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
נתניהו בבקשה חריגה לשרים; עדכן את שרי הממשלה שלא להתבטא בסוגיית הסיכולים הממוקדים והבהיר כי אחרי יום העצמאות יעלה רף התגובה הישראלית נגד ארגוני הטרור ובכללה יחזרו גם הסיכולים הממוקדים.
השרים בקבינט המדיני-ביטחוני עודכנו דרך לשכת נתניהו שמערכת הביטחון תקשיח את מדיניותה נגד ארגוני טרור ביהודה ושומרון וברצועת עזה.
במערכת הביטחון מתכננים מבצעים נרחבים בהיקפם בשטחי יהודה ושומרון, גם אם ישראל תיגרר לעימות נוסף מול ארגוני הטרור בעזה, ומעריכים שבצד הפלסטיני נערכים ממילא לתרחיש כזה שצובר תאוצה בתקופה האחרונה. 
בישראל מבקשים להעביר מסר למנהיגי חמאס באשר הם שנושא מסר חד משמעי ולפיו הם לא יכולים להמשיך להסתתר מאחורי פעיליהם ביהודה ושומרון או בלבנון, כחלק ממהלך משמעותי שמובילה מערכת הביטחון להחזרת ההרתעה וכי איש מההנהגה הבכירה אינו חסין.
ובתוך כך נוגע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל את השתתפותו באירוע לכבוד יום העצמאות ה-75 של ישראל בחסות הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA) שייערך הערב (ראשון) בירושלים. הביטול מגיע, ככל הנראה, בשל הפגנות הענק המתוכננות בתוך ומחוץ למרכז הכנסים אקספו תל־אביב בו ייערך האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה