בארץ

ההישג של מאיר פרוש: זה הסכום הענק שיקבל משרדו

חה"כ מאיר פרוש בהישג גדול - משרדו, משרד ירושלים ומסורת יהודית, עתיד לקבל 25 מיליון שקל בשנים 2023-2024. בפועל, תקציב המדינה יהיה גבוה פי עשרה ויסתכם בכחצי מיליארד שקל
מערכת ice | 
מאיר פורוש (צילום דוברות הכנסת)
משרד חדש שהוקם השנה, משרד ירושלים ומסורת יהודית בראשות השר מאיר פרוש עתיד לקבל 25 מיליון שקל (לפי התקציב) בשנים 2023 ו-2024. אך בפועל, תקציב המשרד יהיה גבוה בהרבה, פי עשרה, ויסתכם בכחצי מיליארד שקל בשתי שנות התקציב הקרובות. נדגיש, כי המשרד קיבל את התקציב לפני שהוצגו תוכניות עבודה.
הרקע לגידול החד מאוד בתקציב הם האיומים של חה"כ פרוש לפרוש מהממשלה וגם להתפטר מאחריותו על ההילולה השנתית במירון בל"ג בעומר. דבר נוסף שמעניין לשים לב אליו, הוא מימוש ההבטחה של נתניהו לסכום הכספים כפי שהוסכם בהסכמים הקואליציוניים. נתניהו בחר לא לפעול ככה מול שאר משרדי הממשלה, כאשר הגיע שלב מימוש ההסכמים הקואליציויים הוא בחר לכווץ אותם משמעותית.
למרות שהמשרד לענייני ירושלים קיים עוד מממשלת בנט - לפיד, בממשלה בחרו להעביר את עובדי המשרד ואת כל התשתיות שלו אל משרד המורשת וכרגע מוקם משרד חדש שיהיה אחראי על חמש תוכניות החומש של המשרד: משרד ירושלים ומסורת ישראל בניהולו של אסף יזדי שימנכ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה