בארץ

"דינו כדין אייכמן": הוצמדה אבטחה למפקד מחוז ת"א

רמת האיום על עמי אשד עלתה בתום הערכת מצב מודיעינית, לאחת מן הגבוהות ביותר בעקבות החרפה באיומים נגדו ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
עמי אשד
מפקד מחוז ת"א במשטרה, ניצב עמי אשד, יתחיל להסתובב עם אבטחה צמודה בעקבות איומים נגדו ברשתות החברתיות. ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב מודיעינית אתמול (שני), שקבעה כי רמת האיום על אשד תעלה לאחת מן הדרגות הגבוהות ביותר.

בין ההתבטאויות שהובילו להחלטה: "עמי אשד ניאו-נאצי לכל דבר ועניין. דינו כדין אייכמן", "האיש צריך לעמוד לדין על המרדה", "אחד הפושעים הגדולים המסוכנים במדינת ישראל", "עבריין שנותן היתר לחסום כבישים ולבזוז בתים ולהצית אש" ו"היום ערב יום השואה, והוא ממש מדמה את הגזע הארי, הוא נראה אחד כמותם".
הדריכות סביב אשד התעצמה אחרי דבריו בטקס של מחוז ת"א לכבוד יום העצמאות. "כשתיכתב ההיסטוריה של הימים האלו, יבינו שאתם החלוצים של ימינו", אמר ניצב אשד. "אתם העומדים בראש ההגנה על הציבור ואתם התובעים את עלבונו של ספר החוקים מול העבריין, המחבל והמאיים על רוח הדמוקרטיה הישראלית".
אמש דווח כי היועמ"שית, גלי בהרב-מיארה, פנתה למפכ"ל קובי שבתאי ודיווחה כי קיימת לקות בהליך הדחת מפקד מחוז תל־אביב, עמי אשד. בין היתר טענה כי לא ניתנה לאשד ההזדמנות להגיב להחלטה וכי ישנו קשר בין ההחלטה להדיחו ובין המצב הפוליטי בארץ.
כזכור, בשיא המחאות נגד הרפורמה המשפטית בתל־אביב ובמקביל לגל הטרור שהראה אותותיו גם בעיר המרכזית, הודיעו במשטרה על הדחת מפקד המחוז אשד. ההחלטה קיבלה ביקורות נגד רבות, בעיקר בעקבות העיתוי הגרוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה