בארץ

רוטמן מסרב לגנות את סרטון בנות האולפנה: "זה דיון לקוי"

שמחה רוטמן התראיין אתמול לתוכנית "שש עם" וסירב לגנות את הסרטון הגזעני של בנות האולפנה. רוטמן עוד טען כי בארץ נהדרת מוצגים תכניים גזעניים: "אני בדרך כלל לא צופה בארץ נהדרת"
מערכת ice | 
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
חה"כ שמחה רוטמן התראיין אתמול (ראשון) ל"שש עם" וסירב לגנות את הסרטון הגזעני של בנות האולפנה: "סוגיית הסרטון יצאה מפרופורציות". עוד הוסיף: "אני חושב שדיון בסוגיית הגזענות בחברה הישראלית או בציונות הדתית דרך סרטון של כמה שמיניסטיות זה דיון לקוי".
רוטמן בחר לתקוף את תוכנית הסאטירה, ארץ נהדרת וטען כי שם מוצגים תכניים גזעניים: "אני בדרך כלל לא צופה בארץ נהדרת, אבל כשעשו את הדמות שלי ראיתי. התקשרתי לכמה חברים שלי, בני עדות המזרח, ואמרתי להם: 'איך אתם צופים בדבר הזה? זה גזעני ברמות מטריפות את הדעת'".
ח"כ רוטמן עוד טען בריאיון כי לא נכון לקיים את הדיון על גזענות במוסדות הלימוד של הציונות הדתית על ראשן של נערות האולפנה: "לנהל את השיח על הגזענות בחברה הישראלית או בציונות הדתית, ככל שהיא קיימת, על הראש של כמה שמיניסטיות – זה לא נכון".
הפרשנית הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו לא יכלה שלא להתערב בדיון ואמרה: "העובדה שחבר הכנסת רוטמן לא מסוגל להגיד שזה סרטון גזעני - רק מוכיחה עוד כמה יש לעבוד על מיגור הגזענות. אתה נבחר ציבור ואתה לא מסוגל להגיד שזה סרטון גזעני?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה