בארץ

ספיר ברמן זועמת: "אנחנו בני אדם, מה עשיתם מאתנו?"

שופטת הכדורגל חוששת מפעולות אפשריות של הממשלה הנוכחית: "הם ישמרו עליי? רוצה להגיע למצב שנוכל להשכיר דירה ולא יגידו לנו לא"
מערכת ice |  1
ספיר ברמן (צילום מתוך האינסטגרם)
שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית ספיר ברמן מודאגת מהמצב החברתי והפוליטי על רקע הרפורמה המשפטית, שכרגע בהשהיה ודיון בבית הנשיא. 
"אחרי הבחירות אני הבעתי את הדאגות והחשש הקיומי שלי", היא אומרת היום (שישי) בתכנית 'גלית ואילנית' בקשת 12. "הרבה אמרו לי 'אין לך מה לדאוג', אבל אני לא בטוחה בכך, כי אותם אנשים שנמצאים עכשיו בתפקידי מפתח, עשו את כל הקריירה שלהם משנאת נשים ושנאת להט"ב."
 
ספיר ברמן אצל גלית ואילנית (קרדיט קשת 12)
ברמן המשיכה וזעמה, "הם ישמרו עליי? הם יחוקקו חוקים כדי להגן עליי ועל הבית שלי? אני בכלל לא בטוחה בזה. אני בסופו של דבר רוצה לחיות. הקהילה שלי רוצה להגיע למצב שהיא יכולה להשכיר דירה ולא יגידו להם לא."

ברמן היא שופטת הכדורגל הראשונה בעולם שעברה שינוי מין. בשנה שעברה עברה את התהליך ששינה את חייה. למרות שעל מרגש הכדורגל היא קיבלה את הבמה שלה והמשיכה בתפקידה, במקומות אחרים לדבריה האפליה עדיין קיימת.
ברמן העלתה גם את נושא התעסוקה: "אנחנו רוצות להתקבל לעבודות, למשרות. אנחנו חכמות, אנחנו גאונות, מוכשרות, ואנחנו בני אדם. מה עשיתם מאתנו? ומה לעשות, כסף מניע את העולם. אנחנו רוצות להתפרנס בכבוד."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זועם!!! (ל"ת)
    י 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור