בארץ

מאוחדים: יש עתיד והמחנה הממלכתי בהצהרה משותפת

יש עתיד והמחנה הממלכתי בהודעה משותפת לאחר פגישה בבית הנשיא: "לא נתפשר על עצמאות מערכת המשפט ועיגון זכויות יסוד לאזרחי ישראל"
מערכת ice | 
יאיר לפיד ובני גנץ עם הנשיא ביידן (צילום פלאש90)
על רקע המחאה כנגד הרפורמה המשפטית שלא נפסקת והפגרה בכנסת, התקיימה פגישה משותפת של נציגי המפלגות יש עתיד והמחנה הממלכתי בתיאום עם צוות בית הנשיא. שתי המפלגות יצאו בהודעה משותפת בה קראו לפעול למען ישראל יהודית, דמוקרטית וחזקה.
בהודעה שפורסמה היום (שני) נמסר כי "הסתיימה פגישת התיאום בין הצוותים המקצועיים של הסיעות לצוות בית הנשיא. בפגישה תיאמו הצוותים את העמידה על עקרונות הדמוקרטיה והשמירה על עצמאותה תוך שאיפה להביא לחקיקה שתחזק ותבצר אותה".

יש עתיד והמחנה הממלכתי קראו בהודעתם המשותפת כי "נפעל יחד למען ישראל יהודית, דמוקרטית וחזקה. הצוותים נכונים להגיע להסכמות רחבות אך לא נתפשר על עצמאות מערכת המשפט ועיגון זכויות יסוד לאזרחי ישראל".
כזכור, רק אתמול יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, נפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפגישת עדכון ביטחונית בקרית על רקע ההסלמה הביטחונית ובהצהרה לתקשורת מסר: "הגעתי לתדריך אצל נתניהו מודאג, ויצאתי עוד יותר מודאג". עוד הוסיף לפיד "אמרתי לנתניהו שהאופוזיציה תיתן גיבוי לכל פעולה שזרועות הביטחון ימליצו עליה מול גל הטרור, ומול אויבינו בכל הזירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה