בארץ

יון תומרקין עושה קאמבק? זה האירוע בו נצפה בסופ"ש

במהלך חול המועד רשת בתי האירוח סלינה ועמותת "חברים לחיים" קיימו יחדיו הפנינג אימוץ כלבים בנווה צדק. יום תומרקין הגיע לפרגן ולעודד את הנוכחים לאמץ
מערכת ice | 
יון תומרקין (צילום נטשה סברדלו)
באמצע חג החירות והאביב, רשת בתי האירוח סלינה אירחה אירוע הפנינג לאימוץ כלבים בשיתוף פעולה של עמותת "חברים לחיים" בנווה צדק. באירוע המרגש נכחו עשרות אנשים ובהם השחקן יון תומרקין שהגיע לתמוך ולעודד את המבקרים לאמץ.
במהלך ההפנינג הוקמו דוכנים לכלבים, בהם דוכנים של ציוד לכלבים, מזון ואפילו דוכנים של קאפקייקס ובשמים לכלבים. בין המאמצים שלקחו עימם כלב הביתה הוגרל לילה בחינם בסלינה בנווה צדק.
יום האימוץ התקיים במטרה להעלות את המודעות לאימוץ כלבים וכדי לעזור לכמה שיותר כלבים למצוא בית חם. המארחת, סלינה, היא רשת ידידותית לכלבים ובכך היא מעודדת את אורחיה להגיע לחופשה עם הכלבים למתחמי האירוח שלה, בעלות 30 שקלים.
עמותת "חברים לחיים" שלקחה חלק באירוע, דואגת לחסן ולטפל, לעקר ולסרס את כל הכלבים שמגיעים אליה במקרה הצורך. העמותה שמה לעצמה מטרה להוציא כמה שיותר כלבים מרשימת ההמתה ומכלביות בפריסה הארצית.

צילום: נטשה סברדלו
כזכור בתקופה האחרונה ובפרט מאז תחילת המגפה, המדינה ראתה גל של נטישות כלבים. לאור המצב הנוראי העמותות קוראות למשפחות בארץ לאמץ כלבים באחריות ולהעניק להם בית חם וקבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה