בארץ

"מדהים בכמה אנשים הצלחת לגעת, ליצור קשרים, להאיר"

השירות הלאומי מספיד את בת השירות מאיה די שנרצחה בפיגוע בבקעת הירדן. רכזת השירות של מאיה: "קשה לדמיין את הגרעין בלעדייך, הנוכחות שלך הייתה כל כך משמעותית"
מערכת ice | 
האחיות מאיה ורינה די ז"ל
רשות השירות הלאומי-אזרחי הספידה הערב (שבת) את הרצח הטראגי של מתנדבת השירות הלאומי-אזרחי מאיה די ז"ל בפיגוע ביום שישי בבקעת הירדן, בו נרצחה גם אחותה הצעירה רינה.
מאיה התנדבה במסגרת השירות הלאומי במדרשיית "אמי"ת קמה" בירוחם והייתה חלק מגרעין בנות השירות. במסגרת שירותה תרמה רבות בעזרה לימודית וחברתית ובנוסף גם אחר הצהריים פעלה רבות בפעילות התנדבותית חברתית - ביקרה קשישה באופן קבוע, הדריכה קבוצת בוגרות המועדונית רווחה והייתה בולטת פעילה מאוד במסגרת הגרעין.
מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "ליבנו נשבר מהרצח הנורא של מאיה ואחותה הצעירה רינה, ומתפללים לשלומה של האם לוסי. מאיה הייתה מיוחדת, אופטימית, נחושה להוסיף טוב באופטימיות ובחן. תמיד עמדה על דעתה הכנה ושירותה היה מופת של נתינה לזולת. רשות השירות הלאומי-אזרחי ואני בראשה נסייע ככל שניתן למשפחה."

רכזת שירות לאומי מטעם עמותת עמינדב, תמימה שר, כתבה על מאיה: "הפנים המאירות שלך, החיוך הגדול, הנוכחות שלך, הרצון כל הזמן להוסיף טוב, להוסיף עשייה, לתקן מה שצריך, הכנות שלך, האופטימיות, הביטחון, קשה לדמיין את הגרעין בלעדייך, הנוכחות שלך הייתה כל כך משמעותית."
"לא פחדת להגיד את דעתך, גם אם הייתה שונה. ראיתי איך צמחת והתקדמת, מדהים בכמה אנשים הצלחת לגעת, ליצור קשרים, להאיר. תחסרי לנו כל כך, לי, לחברות, לגרעין, לירוחם, לכל המעגלים שנגעת בהם. מתפללת שה' יעניק לנו כוחות לתמוך אחד בשני, ולהוסיף טוב בעולם לזכרך. והלוואי וה' יאמר לצרותינו די. מתגעגעת כבר כל כך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה