בארץ

הפשרה ביחסים? רה"מ קיים שיחה עם נשיא האמירויות

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ונשיא איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד, קיימו שיחה טלפונית ו"קבעו מפגש אישי ביניהם בתקופה הקרובה"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה נתניהו קיים היום (שלישי) שיחה טלפונית עם נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד. כזכור, היחסים בין שתי המדינות נמצאים במשבר מאז הקמת ממשלת נתניהו האחרונה עקב התבטאויות רבות של שרי הממשלה הישראלית.
במשרד ראש הממשלה הוציאו הודעה בה נכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) שיחה טלפונית עם נשיא של איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד. השייח' בירך את נתניהו ואת עם ישראל לרגל חג הפסח, ונתניהו בירך את מנהיג העם האמירתי ואת אזרחיו שחוגגים בימים אלה את חג רמדאן. שני המנהיגים הביעו את מחויבותם לפעול להמשך קידום הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאמירויות, כולל הרחבתו לתחומים חשובים נוספים". ממשרד רה"מ נמסר שהשניים קבעו "מפגש אישי ביניהם בתקופה הקרובה".
לפני שבועיים נטען בעיתון "אילאף" כי ממשלת איחוד האמירויות ביקשה לצמצם למינימום את הייצוג הדיפלומטי האמירתי במדינת ישראל. דיווח זה הגיע לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' נאם בכנס בצרפת ואמר שלא קיים עם פלסטיני. בעיתון נכתב: "איחוד האמירויות הנחתה את השגריר שלה בישראל לא להיפגש עם אף פקיד, חבר כנסת או שר ישראלי, ולא להשתתף בטקסים רשמיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה