בארץ

ערוץ 14 חוטפים מחצרוני: "קירחים, שמנים, גרושים עם מזונות"

הפרופסור ממשיך את המתקפה שלו כנגד גופי התקשורת בישראל וספציפית כנגד מגישי ערוץ עכשיו 14: "איך זה שאין שם אף אחד שיודע איך להשתמש בקונדום?"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
הפרופסור אמיר חצרוני לא נמצא ביחסים הכי טובים עם גופי התקשורת בישראל. את חלקם הוא לא אוהב כי הם לא נותנים לו תכנית בפריים טיים, אחרים בעקבות מחלוקת כזו או אחרת ונוספים כי...כי הוא פשוט לא אוהב. אמש (רביעי), חצרוני העביר ביקורת על המראה החיצוני של מגישי ערוץ "עכשיו 14" הביביסטי.
 
כך כתב הפרופסור בחשבון הטוויטר שלו: "שמתם לב שהמגישים הכוכבים של ערוץ 14 נוטים להיות קירחים, שמנים, או לפחות גרושים עם מזונות? איך זה שאין שם אף אחד שיודע איך להשתמש בקונדום ודופק פרגיות במקום לטחון לאפות עם השרצים?". למי שלא מכיר, "פרגיות" זה הכינוי של חצרוני לנשים מושכות בעיניו.
זה לא נעצר כאן. כעבור כמה שעות, במטרה לגבות את הטענות שלו עם הוכחות, חצרוני העלה צילום מסך של אראל סגל ושרה בק זה לצד זה על מסך של ערוץ 14, בעודם לובשים ז'קטים פתוחים וכתב: "הטרגדיה של כוכבי ערוץ 14: לא משנה המגדר - תמיד זה נגמר בז'קט שלא נסגר. האם עליית הרייטינג גוררת באופן בלתי נמנע תוספת מסה בטנית?".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומערכת ice נותנת לו במה..
    ice 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה משונאיי ישראל, אנטישמים שחיים בארץ שונאים את עצמם ice מתוסבכים כמו חצרוני.. נותנים לו במה.. אל תתנו במה אם אתם לא רוצים לטבוע גם בחרא שלו.. כי חדשות ice כנראה ואתחיל לדלג ולפסוח עליכם.. צריך לעשות עליכם חרם אוליי
    סגור
  • 1.
    מי מצטט זבל כזה?
    אורח 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו פעם אחרונה שאני נכנס לice
    סגור