בארץ

זמיר לשר שפיטר אותו: "אני כבר בארץ. מה נסגר?"

קרב גרסאות משעשע התחרש ברשת בין קונסול ישראל בניו יורק המתפטר לשר החוץ כהן, שטוען כי זמיר רצה להמשיך בתפקיד לתקופת זמן לא מוגדרת ועל כן פיטר אותו. אלא שהתגובה של הקונסול מוכיחה אחרת
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם/ מאיה ורטהיימר)
זה התחיל ביום ראשון. קונסול ישראל בניו יורק, אסף זמיר, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו, על רקע פיטורי שר הביטחון, יואב גלנט, על ידי נתניהו ולמעשה הצטרף למחאת זעם שבאה בעקבות ההחלטה השנויה במחלקות. את הבשורה זמיר כתב בהודעה קצרה וקולעת בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתפטר".
מאז, לא שמענו תגובה מצד מישהו מחברי הממשלה וגם זמיר עצמו לא הוסיף עוד פרטים בנושא. היום (חמישי), התגובה של הממשלה אכן הגיעה. שר החוץ אלי כהן, תחתיו עבד זמיר, כתב את ההודעה הבאה חשבון הטוויטר שלו: "אסף זמיר הודיע בטוויטר על התפטרותו, אך רצה להמשיך בתפקיד לזמן לא מוגדר. החלטתי לפטר אותו באופן מיידי. דיפלומט שתופס צד פוליטי לא יכול לייצג את מדינת ישראל אפילו לא יום אחד. בהצלחה בהמשך".
תוך פחות מחצי שעה מהציוץ הזה של השר כהן, זמיר הגיב בציוץ משלו, אשר סותר את הטענות של כהן לגבי הרצון של הקונסול להמשיך בתפקיד ל"תקופת זמן לא מוגדרת". זמיר שיתף את הציוץ של שר החוץ וכתב: "אלי, אני כבר בארץ. מה נסגר?". אז מי כאן דובר אמת? המפטר או המתפטר? תחליטו אתם. נציין שלציוץ שלו, זמיר צירף סלפי שלו על רקע רחובות ישראל הסגריריים של היום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה