בארץ

דיכטר בחוץ: נתניהו בוחן מועמדים להחליף את גלנט

הסערה שחולל השר גלנט מסרבת לדעוך וגם יש לה אפקטים. אחרי שדיכטר ויתר על התפקיד, נתניהו החל לבחון מועמדים מקרב הליכוד
דוד זולדן |  2
יואב גלנט, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריק מרמור)
סאגת גלנט ממשיכה לטלטל את הקואליציה. רה"מ נתניהו החל לבחון את האפשרויות לקראת מינוי שר הביטחון הבא: כעת הגיע לפגישה - השר ניר ברקת וצפויים להיבחן מועמדים נוספים.
מוקדם יותר בכירים בליכוד אמרו כי אבי דיכטר, שהיה ראש השב"כ ועד לאחרונה מעוניין מאוד בתפקיד שר הביטחון הפך את החלטתו ושיגר מסרים ללשכת ראש הממשלה לפיהם הוא מוותר על התפקיד הנכסף. היום דווח כי בסביבתו טוענים כי דיכטר מתקשה מצפונית להחליף את גלנט כמעיין "אחוות גנרלים".
מכתב פיטורים גלנט אמנם לא קיבל רשמית אבל הוא מעביר מסרים לפיהם הוא עדיין מעוניין בתפקיד למרות שהביך את נתניהו מול מתנגדיו וגרם לקרע בקואליציה. 
יו"ר ש"ס אריה דרעי מפעיל לחצים על נתניהו להגיע להבנות עם גלנט ולהחזירו לתפקיד. אלא שנתניהו כבר החל לבחון מועמדים לתפקיד היוקרתי ומתכוון לסיים את הסאגה בהקדם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קבלן הריסות
    שפוי 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבד גם על דיכטר חחח מלאך ההרס
    סגור
  • 1.
    שר הבטחון
    אורניהו 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניין את ביבי בטחון המדינה העיקר שהוא יכול לרומם או להשפיל אנשים שהלכו אחריו באש ובמים יצור דוחה לא פלא ששונאים ישראלים בעולם וטוב עשה ביידן שהראה לעולם מי זה ביבי ולשומרים עחיו תתפטרו מהתפקיד אתם מוכנים להפגע עבור אדם שדופק את העתיד של הילדים שלכם כאשר יהיו לכם תתעוררו מהכבוד המפוקפק לשמור על דיקטטור
    סגור