בארץ

מטוס "המחאה" התרסק באמצע תל אביב

ברחבת מוזיאון תל אביב, מול מחנה הקריה, הציבו אנשי המחאה מטוס מרוסק, כאשר על זנב המטוס הופיע שלט אגרוף של התנועה
מערכת ice | 
מיצג המטוס
בעוד השיחות סביב הרפורמה המשפטית ממשיכות וחלק מתנועות המחאה הצהירו כי יורידו את רף הפעילות על מנת לקדם מתווה, תושבי תל אביב התעוררו הבוקר (רביעי) למיצג יוצא דופן. ברחבת מוזיאון תל אביב, מול מחנה הקריה, הציבו אנשי המחאה מטוס מרוסק, כאשר על זנב המטוס הופיע שלט אגרוף של התנועה. לא ברור עדיין מי עומד מאחורי המיצג.
"בהתחלה, לא הבנתי במה מדובר. חשבתי שזה קשור ליום הזיכרון המתקרב", אמר לישראל היום אבנר, תושב מקומי שיצא מבית המשפט בקרבת הרחבה וצילם את המיצג.
"כשהתקרבתי ראיתי את סמל האגרוף על זנבו של המטוס", המשיך אבנר. "והבנתי שזה מהמחאה נגד החקיקה. זה קצת מלחיץ, אבל אולי כדאי שישימו לב למה שקורה במדינה כדי שיחזירו אותה לדרך הישר".
כאמור, אתמול לראשונה מאז הכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקפאת החקיקה, התחילו סביבי השיחות בין האופוזיציה והקואליציה במטרה להגיע למתווה מוסכם לרפורמה. 
צוות המו"מ מטעם הליכוד כולל את מזכיר הממשלה יוסי פוקס, פרופ' טליה איינהורן, ד"ר אביעד בקשי והשר רון דרמר. הצוות של יש עתיד כולל את ח"כ אורנה ברביבאי, ח"כ קארין אלהרר, מנכ"לית משרד רה"מ לשעבר נעמה שולץ ועו"ד עודד גזית. הצוות של המחנה הממלכתי כולל את ח"כ גדעון סער, ח"כ חילי טרופר, ח"כ אורית פרקש הכהן ועו"ד רונן אביאני. היום הצטרפו לשיחות גם נציגי סיעות העבודה, רע"מ, חד"ש-תע"ל וישראל ביתנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה