בארץ

ליאור שליין: "בראש הממשלה שלנו עומד שקרן"

"כל זמן שנתניהו ודרעי, בן גביר וסמוטריץ', יריב לוין ושמחה רוטמן, דודי אמסלם וגלית דיסטל – כנופייה עבריינית, חשוכה, אלימה, שהביאה עלינו חורבן תוך פחות משלושה חודשים – כל זמן שהם בשלטון, חייבים להמשיך להילחם", כך דיבר הסאטיריקן בתגובה של ל"השהיית החקיקה"
מערכת ice |  2
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
ליאור שליין, אחד הקולות הבולטים של המחנה הליברלי, לא קנה את נאומו של ראש הממשלה בדבר השהיית החקיקה במהפכה המשפטית והוא קורא להמשך המחאה וההפגנות. כך הוא דיבר בסרטון שהעלה לעמוד היוטיוב שלו: "היי, תרימו ראש! יש בלבול היום, יש עצב, יש חשש ששוב נתניהו ניצח, הצליח איכשהו לשקר ולעבוד על כולם ולצאת מנצח. יש כעס: ראש ממשלה ועוד שניים שמתיימרים להחליף אותו דיברו איתנו אתמול בערב ואף אחד מהם לא ייצג את המחנה הליברלי הענק והמצוין, שקם כדי להיאבק על המדינה שלנו. אבל תרימו ראש, כי אין לנו ברירה אלא להמשיך להילחם. כל זמן שנתניהו ודרעי, בן גביר וסמוטריץ', יריב לוין ושמחה רוטמן, דודי אמסלם וגלית דיסטל – כנופייה עבריינית, חשוכה, אלימה, שהביאה עלינו חורבן תוך פחות משלושה חודשים – כל זמן שהם בשלטון, חייבים להמשיך להילחם. כל זמן שבראש הממשלה שלנו עומד שקרן, שאי אפשר להאמין למילה שיוצאת לו מהפה, שמשסה חצי מהישראלים בחצי השני כדי לשרוד בשלון ולברוח מהכלא, שמפטר את שר הביטחון באמצע תקופה ביטחונית קשה סתם, כי בא לו – חייבים להמשיך להילחם".
שללין התייחס לסיכום של נתניהו עם השר לביטחון הלאומי, על פיו הוא יקבל אישור להקמת כוח ביטחון מיוחד תחת פיקודו הישיר, כחלק מהפשרה על השהיית החקיקה: "מיליציות חמושות לאיתמר בן גביר? הא, ביבי? אתה מקים מהכסף שלנו צבא פרטי לבן גביר, עבריין שהורשע בתמיכה בטרור, כי מה? כי זה קונה לך עוד כמה חודשים בשלטון? אנחנו נמשיך להילחם. ומה אתה חושב, ביבי, שתחזיק מעלינו כמו חרב את ההשהיה או ההקפאה, או פסק הזמן שאליו  הוצאת את הדיקטטורה שאתה מנסה לעשות פה ואנחנו נגיד תודה? שתבוא אלינו עם הסיפור על משפט שלמה? אם הייתה האמא שמוכנה לוותר על משהו לטובת הילד, כלומר העם שלנו, היית עוזב את החיים הפוליטיים ברגע שהוגש נגדך כתב אישום, לא גורר אותנו לחמש מערכות בחירות ולטירוף של החודשים האחרונים. או שאולי אתה שלמה המלך? הכי קרוב שלך לשלמה המלך זה שאתה מבין את אלמוג כהן, ההוא מהמפלגה של בן גביר שעושה קולות של חיות. אז אנחנו נמשיך להילחם".
עוד הוא הוסיף: "הם עדיין מעבירים את חוק המתנות, 'חוק השוחד', שיאפשר לנתניהו לקבל ישירות לכיס שלו כמה כסף שהוא רוצה, ממי שהוא רוצה. הם כבר העבירו את חוק הנבצרות, שבעצם מגן על נתניהו כראש ממשלה מפני כל ביקורת שיפוטית. יריב לוין, שר המשפטים, כבר הודיע שהוא לא יקשיב לפסיקות בג"ץ. כל זמן שהחבורה העלובה הזאת מאיימת על שלטון החוק שלון, אנחנו נמשיך להילחם. זאת ממשלה שהבטיחה עוצמה יהודית, אבל פוגעת בביטחון של כולנו, זאת ממשלה שהבטיחה מלחמה ביקור המחייה, אבל הופכת את כולנו לעניים יותר – אז אין לנו ברירה ונמשיך להילחם".
גם מנהיגי האופוזיציה חטפו ממנו: "גם אם לפיד וגנץ לא מייצגים אותנו, גם אם הם מתנדבים ליפול שוב למלכודת של נתניהו השקרן, נמשיך להילחם. זאת המדינה שלנו, זה התפקיד שלנו, אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילנו. גם אם אנחנו עייפים, אחרי שלושה חודשים של מאבק ברחובות, גם אם תכף חגים – נמשיך להילחם. זה בסדר אם מישהו מאיתנו צריך גם לנוח רגע, אבל המאבק חייב להימשך. אי אפשר עדיין לחזור לנורמליות, כי ההנהגה שלנו לא נורמלית".
"המחנה הליברלי הענק והמצוין קם ואנחנו יודעים בדיוק איך ישראל צריכה להיראות: ליברלית, משכילה, דמוקרטית, מתקדמת, משגשגת, מדינה של שלטון חוק. אנחנו טייסים וחפ"שים, הייטקיסטים ולואו-טייקיסטים, מזרחים ואשכנזים, מבוגרים וצעירים, תל איבים וירושלמים, חיפאים ואשדודים, ויש בינינו כל כך הרבה במשותף: אנחנו ישראלים פטריוטים, נחושים, שנלחמים על הדבר שהכי ראוי להילחם עליו – המדינה הדמוקרטית שלנו. ניפגש במוצ"ש. אני אהיה שם. תביאו דגל ותרימו ראש!", סיכם שליין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה קרה שהפסקת לצחוק על לפיד השקרן
    יהודה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ממש כמו זיקית , מחליף צבעים . אני מבין שהייתה רוצה לראות את בת זוגתך עומדת בראשות הממשלה. צבוע שכמותך.
    סגור
  • 1.
    מי נותן למסית הזה במה תצטטו מעל שני מיליון אזרחים שבוחר
    יקי 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתבייש ולך לישון על האף מסית העם בוחר בדמוקרטיה מי נותן לך במה להסית מרחף
    סגור