בארץ

הידברות? המילואימניקים מקפיאים את המחאה - אבל ההפגנות נמשכות

למרות השהיית החקיקה למהפכה המשפטית, מטה המאבק מסרב להפסיק את ההפגנות: היום בתל אביב ובירושלים, מחר "אירוע שיתוק" בשעות הבוקר ועוד. "אחים לנשק", לעומת זאת, הודיעו על הקפאת המחאה
מערכת ice | 
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בעקבות הודעת רה"מ נתניהו על השהיית החקיקה למהפכה המשפטית, האם תוקפא המחאה? מי שחשב שתהיה רגיעה ברחובות בעקבות ההידברות המתוכננת בבית הנשיא, צפוי להתבדות.
היום נמשכו ההפגנות של מטה המחאה נגד הרפורמה, כאשר במרכזית שבהן צעדו מאות מפגינים מהקריה בתל אביב לכיוון בית העצמאות, שם חתמו מחדש על מגילת העצמאות. הערב צפויה גם הפגנה מול מעון נשיא המדינה בירושלים בזמן הפגישה של צוותי המו"מ של הקואליציה והאופוזיציה.

במטה המאבק החליטו להמשיך כמתוכנן ב"שבוע השיתוק הלאומי", ולקיים הפגנות ומשמרות מחאה מול בתיהם של שרים וחברי כנסת מהקואליציה, כמו אליהו רביבו, אתי עטיה, קטי שטרית, משה סלומון, חנוך מלביצקי, גילה גמליאל ואופיר אקוניס.
מחר (יום רביעי) מתוכנן אירוע שיתוק משמעותי ברחבי הארץ בשעות הבוקר, ולאחריו יעלו המפגינים לירושלים להפגנת ענק מול משכן הכנסת. במוצ"ש תתקיים ההפגנה המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב כרגיל.
מצד שני, מי שכן מקפיאים זמנית את מחאתם הם "אחים לנשק", שפרסמו: "עם עצירת החקיקה הודיע ראש הממשלה על השהיית ההפיכה המשטרית. לדבריו עצירה זו נעשתה מתוך כוונה לתת זמן להידברות. אנחנו - כמו רוב העם - לא מאמינים למילים, לא מאמינים שיש כוונה אמיתית להגיע להסכמה רחבה. אנחנו מאמינם רק למעשים. יחד עם זאת, כמתנדבי מילואים ערכיים שהובילו את המדינה בכל פעם שהמדינה קראה לנו, ולאחר חשיבה מעמיקה ואחריות לאומית לאחדות העם, מתוך רצון ליישר קו עם ארגוני המחאה בדגש על ההסתדרות וראשי המשק - החלטנו לתת הזדמנות למהלך ההידברות".
 
יחד עם זאת הדגישו המילואימניקים: "אנחנו מוכנים ומאורגנים לחדש את המחאה בזמן קצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה