בארץ

בן גביר מתכוון להקים את המשמר הלאומי תוך כמה חודשים

השר בן גביר מגדיר יעד מוצהר: להקים את המשמר הלאומי בתוך המשטרה ובסיוע שלה, בתוך חודשים ואם הדבר לא יעלה בידו השר יקים אותו בעצמו תחת המשרד לביטחון לאומי
דוד זולדן | 
בן גביר בפתיחת מוקד (צילום סלי פטל)
השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר יציע למשטרה להקים את המשמר הלאומי תוך כמה חודשים בודדים ובמידה ולא יסתייע באמצעותה - יקים אותו בעצמו תחת המשרד לביטחון לאומי. 
ראש הממשלה בנימין נתניהו, סיכם עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כי תינתן לממשלה ארכה למושב הקרוב להעביר את הרפורמה בהידברות. בנוסף, סוכם בין השניים כי כצעד להגברת המשילות, הקמת משמר לאומי תחת המשרד לביטחון לאומי תעלה לאישור בישיבת הממשלה הקרובה, זאת בנוסף להצעת המחליטים. את הדברים חושף "ישראל היום".
"את המשמר הלאומי היה צריך להקים מזמן. זה גוף חשוב שהשר מדבר עליו מיום כניסתו לתפקיד. לכן מאחר והתקציב לשם כך הושג, אין יותר זמן לדיבורים ובירוקרטיה. יש להקים את המשמר הלאומי במהירה", אמרו בלשכת בן גביר.
בן גביר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "זה מדהים כיצד אפילו בנושא מבורך כמו הקמת משמר לאומי, התקשורת מנסה למכור את זה לציבור כדבר רע ומנצלת את זה שוב כדי לתקוף אותי. אז בואו נעשה סדר בדברים: לא צבא פרטי ולא מיליציות. הקמת המשמר הלאומי מהווה יעד מרכזי עבורי במשרד לביטחון לאומי ואחת מההבטחות המרכזיות שלי - החזרת הביטחון האישי לאזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה