בארץ

היסטריה במעון רה"מ: ראש השב"כ הוזעק בעקבות פריצת הגדרות

דרמה לילית בעקבות ההפגנות הספונטניות ליד בית ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים: מפגינים פרצו את המחסומים החיצוניים, וראש השב"כ רונן בר הגיע בדחיפות למקום לפקח על האבטחה
מערכת ice | 
רונן בר ראש שירות הביטחון הכללי (צילום פלאש 90)
פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט גרמו להפגנת ענק מחוץ לביתו של ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים. גרמה ארעה כאשר המפגינים הצליחו לפרוץ מחסומים, מה שגרם לראש השב"כ רונן בר להגיע למקום בבהילות ולפקח על האבטחה מול מעון נתניהו.
ההפגנות נגד המהפכה המשפטית הפכו הלילה (בין ראשון לשני) לאלימות יותר והמפגינים מול בית ראש הממשלה התעמתו עם השוטרים וחסמו את הכביש ברחוב עזה. בעקבות זאת המפעילה המשטרה מכת"זית לעברם.

חלק מהמפגינים הצליחו לפרוץ גדרות הפרוסים מחוץ למעון, והתקרבו עד מרחק של כ-20 מטר מהכניסה. הכוחות במקום הדפו אותם וכאמור ראש השב"כ הגיע למקום.
במקביל להפגנה ברחוב עזה, צעדו אלפי מפגינים על שדרות חיים הזז לכיוון משכן הכנסת, נשאו דגלי ישראל וחלקם הדליקו מדורות. הפגנה אחרת התקיימה מול ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת. כביש 1 נחסם לתנועה סמוך למבשרת ציון, שם מפגינים ירדו אל הכביש. המשטרה פינתה את המפגינים ופתחה את ציר התנועה. גם כביש 443 נחסם לתנועה, שם אלפי מפגינים הגיעו לצומת שילת.
 
מוקד המחאה המרכזי הלילה היה נתיבי איילון בתל אביב, שם עשרות אלפי מפגינים חסמו את הכבישים, הבעירו מדורות, שרפו צמיגים ופיזרו אבנים על הכביש. רק לאחר שעות ארוכות ופינוי כל הפסולת נפתחו נתיבי איילון הבוקר לתנועה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה