בארץ

שנה להיעלמותו של מוישי קליינרמן: זה המסר של אמו לבן גביר

שלשום צוינה שנה להיעלמותו המסתורית של מוישי קליינרמן באזור מירון. בצל המאמצים הכושלים למצוא את הנער הצעיר, אמו הגיע בשבוע שעבר לכנסת ושם פנתה לשר לביטחון לאומי בן גביר במסר כואב
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביום שישי האחרון צוינה שנה להיעלמותו של הנער משה קליינרמן באזור מירון. כזכור, הנער בן ה-16 שוחח עם הוריו לאחרונה ב-25 למרץ 2022 ומאז נעלמו עקבותיו והוא לא יצר קשר.
לאחר שהוכרז כנעדר אין ספור אזרחים ומתנדבים הגיעו לאזור מירון, בו נראה לאחרונה, וסייעו למשטרה בחיפושים נרחבים אחריו, אך ללא הצלחה. למרות הקושי, יחיד יכ"ל ממשיכה לבצע חיפושים בעזרת כלבים מאומנים וכאמור גם מאמצים אלו לא צולחים לעת עתה.
לרגל ציון יום השנה להיעלמותו, אמו של מוישי, גיטי קליינרמן, הגיעה בשבוע שעבר לכנסת ושם פנתה לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ואמרה כי יש לה שבעה ילדים המחכים בבית לתשובות.
לאחרונה השר בן גביר מקבל ביקורת רבה במסגרת עבודתו ולא רק בתחום הטיפול בנעדרים, אלא גם בעקבות הפיגועים שממשיכים להתרחש למרות הבטחותיו בעת קמפיין הבחירות כי יביא סדר בתחום. 
הביקורת הנוקבת ביותר עד כה הגיעה לאחר שהביא לנפילתו של חוק האזוק האלקטרוני של גברים אלימים. נשים ברחבי הארץ יצאו במחאה נגד השר, שכעת טוען כי הוא מתכנן להביא לשולחן חוק טוב יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה