בארץ

המימונה בכנסת תהיה אירוע 'ליכודניקי'? אלו הטענות נגד אוחנה

פחות מחודש לפני אירועי המימונה בכנסת, גורמים בכנסת מאשימים את אוחנה בשימוש פוליטי במשאבי הכנסת וטוענים כי ישמור עבור מקורביו ובאופן חריג כ-150 כרטיסים לסבבי האירוע ואלו ילכו לכאורה לחברי מפלגת הליכוד
מערכת ice | 
מימונה (צילום ליאורה לייבוביץ')
לאחרונה דווח כי יו"ר הכנסת אמיר אוחנה יזם ויקיים אירוע מימונה בצאת חג הפסח ברחבת הכנסת. הציבור הרחב מוזמן להגיע למקום ולהירשם מראש, והאירוע החגיגי צפוי לעלות כמיליון שקלים. עם זאת, גורמים מאשימים כעת את אוחנה בכך שינסה להפוך את האירוע לפוליטי.
לפי ישראל היום, מקורות בכנסת מסרו כי נודע להם שאוחנה מתכנן לשמור לעצמו 150 כרטיסים לאירוע על מנת שאלו יחולקו למקורביו. האירוע מתוכנן להתקיים בסבבים, כאשר בכל סבב יהיו 500 איש, ועל כן בכל סבב יהיו לאוחנה לכאורה 50 מקורבים לפי בחירתו האישית. על פי הערכת המקורות, אותם מקורבים יהיו חברי מרכז הליכוד ולכן לכאורה מדובר בשימוש פוליטי במשאבי הכנסת.
כאמור האירוע עתיד להתקיים בצאת החג, ה-12 באפריל. למתחם שיבנה יוזמנו אישים חשובים, ובהם שגריר מרוקו בארץ יתרה מכך, כנהוג יעמדו לרשות האורחים עמדות עם לבוש מסורתי שמאפיין את העדה והחג. לצד זה כמובן צפויים להיות מבחר מטעמים מסורתיים, בהם מופלטות, מרציפנים ועוד. מטעם אוחנה לא נמסרה תגובה על הטענות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה