בארץ

ליאור שליין קוטל את סמוטריץ': "מחזיר אותנו לימי הביצות והמלריה"

שליין לא חסך במילים על שר האוצר והממשלה בה הוא חבר: "אתה והממשלה האיומה הזאת מבריחים את ההייטקיסטים, אתה ונערי הגבעות שלך והפוגרום בחווארה מלבים את הטרור מצד האויבים השכנים שלנו וההפיכה המשטרית ומדינת ההלכה שבדרך – אתה עושה הכל כדי להחזיר אותנו לימי הביצות והמלריה"
מערכת ice |  1
ליאור שליין (צילום zaher abu elnaser- ויקיפדיה)
"רציתי לראות איך האמריקאים, שהזדעזעו מהאמירה הזאת (על חווארה), יקבלו את סמוטריץ'. רציתי לראות אם באמצע הנאום וויל סמית' יעלה וידפוק לו סטירה. כי זה אירוע חשוב. סמוטריץ' הוא גם שר האוצר שלנו וגם שר במשרד הביטחון והאמריקאים האלה תורמים המון כסף שישראל צריכה. ובדולרים, לא בשקלים שהממשלה הזאת ריסקה. בקיצור, זה נאום מאוד חשוב", כך התחיל הסרטון של הסאטיריקן ליאור שליין בעמוד היוטיוב שלו, שסקר את הנאום של בצלאל סמוטירץ' בכנס הבונדס בארה"ב.
"ולכן שמחתי שסמוטריץ' התעקש לנסוע בכנס ולומר להם באופן חד וברור", המשיך שליין ובשלב הזה הראה קטע מהנאום של סמוטריץ', בו הוא נשמע אומר באנגלית עילגת: "אני רוצה לומר, עם חרטה כנה, האמירה שלי יצרה רושם לגמרי מוטעה". שליין הגיב ואמר: "לא, זה לא נשמע לי נכון. הרושם שנוצר בגלל האמירה שלך 'צריך למחוק את חווארה' הוא לא מוטעה. אתה רוצה למחוק את הכפר חווארה. אתה לא מתכוון לשרוף אותו בעצמך, השב"כ החרים לך את 700 ליטר הדלק. היום אתה יותר הזרוע המדינית של נוער הגבעות, אבל אתה רוצה לשרוף את חווארה. החרטה שלך היא לא על האמירה, אלא על זה שהאמריקאים שמעו אותה. אני לא רוצה להתקטנן, אבל זה פשוט נאום מאוד חשוב אז כדאי לדייק"
"אני עומד בפניכם עכשיו, כמו תמיד, מחויב לביטחון מדינת ישראל, לערכים המשותפים שלנו ולהתחייבות המוסרית ביותר של הצבא שלנו, להגן על חייו של חף מפשע, יהודי או ערבי", נשמע אומר שר הביטחון בקליפ נוסף מהנאום. "לא. סמוטריץ', סליחה שאני שוב קוטע את השטף של הדברים, אבל להגיד שהיום הערכים שלך הם להגן על חיים של חפים מפשע, בלי הבדל אם הם יהודים או ערבים – הרי אתה לא מוכן שאשתך, אחרי לידה, תשכב בבית חולים ליד יולדת ערביה. כי מה, כי התינוק שלה לא חף מפשע? בוא, את תעלת הלידה הזאת לא חפר חמאס. באת לתקן את האמירה בעניין חווארה, לא כדאי למשוך תשומת לב לאמירה איומה אחרת", אמר שליין.
 
לבסוף, שליין התייחס לדברים הללו של שר האוצר: "רק לפני כמה עשורים, ישראל הייתה מלאה בביצות ומלריה מתפשטת. היום, המדינה שלנו היא בחזית הבמה העולמית בטכנולוגיה, כלכלה והתפתחות חברתית. ואם זה לא מספיק, כל זה נבנה על תחת מתקפה מתמדת מצד המדינות השכנות ומחבלים", למה ששלין הגיב: "איי...כמעט נכון! סמוטריץ', אתה הרי נחשב חכם. החכם של הציונות הדתית, החכם של הימין בכנסת, כולם אומרים. אז לבוא, דווקא היום ולהדגיש את הדברים האלה? זה נכון שישראל, תוך כלום זמן, הפכה ממדינה מוכת ביצות ומלריה לסטראט-אפ ניישן, אבל אתה את ההייטק מייבש. אתה והממשלה האיומה הזאת מבריחים את ההייטקיסטים, אתה ונערי הגבעות שלך והפוגרום בחווארה מלבים את הטרור מצד האויבים השכנים שלנו וההפיכה המשטרית ומדינת ההלכה שבדרך – אתה עושה הכל כדי להחזיר אותנו לימי הביצות והמלריה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מראה שליין מראה
    ללי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין מתי לאחרונה ליאור שליין הביט במראה??? או מתי הביט בבת זוגתו המדהימה עם הטעם האנין באופנה ונעליה כשל שלגיה. למות ולהקיא??
    סגור