בארץ

השרה רגב נגד היועמ"שית: "היא רק יועצת, לשר יש סמכות"

שרת התחבורה מירי רגב מהליכוד משגרת מסר של גיבוי לשר לביטחון לאומי ותוקפת את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה: "היא רק יועצת. הממשלה נבחרה כדי למשול ולהעביר את המשימה שלנו. לשר יש אחריות וסמכות, ולא ליועצים משפטיים או לפקידים כאלה ואחרים"
דוד זולדן |  2
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)
שרת התחבורה מירי רגב מצטרפת למתקפה של הקואליציה נגד החלטת היועמ"שית בהרב מיארה נוכח התנגדותה לחוק החסינות לחיילים של עוצמה יהודית שנדחה בעקבות חוות הדעת שפורסמה היום.
"היועמ"שית היא רק יועצת. הממשלה נבחרה כדי למשול, כדי להעביר אחריות, כדי להעביר את המשימה שלנו" חידדה רגב בישיבת הממשלה והוסיפה בלהט: "השר יש לו אחריות וסמכות, ולא ליועצים משפטיים או לפקידים כאלה ואחרים".
רגב מצטרפת למתקפה של יו"ר הקואליציה אופיר כץ נגד בהרה מיארה, לקראת הגשת התשובות לבג"ץ בעניין "חוק הנבצרות": "אנחנו לא ניתן לכם לעשות הפיכה שלטונית באמצעות כל מיני פלפולים משפטיים, המצאות סטארט אפ משפטי רק למדינת ישראל" הדגיש כץ. "אין דבר כזה בשום מדינה שיועצת משפטית מוציאה ראש ממשלה לנבצרות שלא מטעמי בריאות".
"אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה, כרגע יש נבחרי ציבור" הוסיף ותקף. "היא חושבת שהיא השריף של המדינה, היא חושבת שהיא קובעת פה הכל ואנחנו לא ניתן לה. מאז שהממשלה הזו קמה כל החלטה שלה היא נגדנו, זו לא יועצת משפטית זו יועצת פוליטית של האופוזיציה ואנחנו לא ניתן לעשות פה הפיכה שלטונית. אנחנו נכבד את הפתקים של אזרחי מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נעל - תיזהרי
    גוטליב 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגב היא בסך הכל פקידה בכירה, ומשמשת כשרה במישרד התחבורה. תיזהרי שאת לא חברת כנסת, וכל מחדל שלך או מעשה פלילי לא מוגן יותר בחסינות כמי שיודעים את מעשייך, מהר מאד תהיי בחקירות מישטרתיות. בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    תגובה לכתבה
    האלמונית 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אח ת שהשתן עלה לראש.
    סגור