בארץ

בן גביר בתגובה חריפה למכתב המפכ"לים: "מושחתים, הרסו את המשטרה"

אחרי המכתב ששיגרו שורת הבכירים לשעבר במשטרה לראש הממשלה, בו טענו שבן גביר יוביל לאינתיפאדה שלישית, השר לביטחון לאומי תקף: "קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, גרשון אלינסון)
במכתב ששוגר השבוע לראש הממשלה בנימין נתניהו, הזהירו שורה של בכירים לשעבר במשטרה כי התנהלותו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יובילו לאינתיפאדה שלישית. המכתב, אשר עליו חתומים 25 מפכ"לים ונציבים בדימוס, התמקד ספציפית סביב הנחיתו להמשיך בהריסת בתים במזרח ירושלים במהלך הרמאדן, שיתחיל בסוף השבוע. 
"מאז ומתמיד המשטרה נהגה בדיוק ההפך - הנמיכה פעילות ברמדאן. אם היא תמלא אחרי הנחיית בן גביר - זה יוביל לאינתיפאדה שלישית", אמרו הקצינים הבכירים, בהם מפקדי משטרת ירושלים לדורותיהם. על פי ערוץ 12, לדעה זו שותפים גם בכירים שמכהנים במשטרה בהווה. 
היום (שישי) השר לביטחון לאומי שיגר תגובה חריפה במיוחד לאותם בכירים במשטרה כשאמר: "קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם - קראדי, שוועדת זיילר קבעה שהיה מפכ"ל רשלן ולא מקצועי, רפי פלד שכולם זוכרים את השחיתות שלו ומימון הג'קוזי ומיקי לוי שהיה הממ"ז הכי כושל בירושלים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הם מפחדים שכל הפרשיות שהיו בכהונתם יתפוצצו והם ישבו
    משה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם ישבו בכלא… כמו אולמרט
    סגור
  • 2.
    ואתה עדיין יותר גרוע מכולם
    פיש 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתפטר אמן
    סגור
  • 1.
    הנפילה שלו תהיה כואבת (ל"ת)
    אנרכיסט 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור