בארץ

ראש העיר תחת מתקפה: "מחלק דוגמיות של רעל"

האגודה למלחמה בסרטן תוקפת את ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, לאחר שסרטון שלו מחלק סיגריות לקטינים הופץ. "לתת לילד סיגריה בפורים זה כמו לחלק דוגמיות של רעל" כתבו והזכירו כי "אסור להפיץ ולחלק מוצרי עישון"
מערכת ice | 
ישראל פרוש (צילום צילום מסך טוויטר @RealNewsIL)
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות ביומיים האחרונים נראה ראש העיר של אלעד, ישראל פרוש, מחלק סיגריות לקטינים והכול במסגרת "חגיגות פורים". בסרטון רואים כיצד ראש העיר מחלק סיגריות לקטניים, אשר נלחמים להשיג את הסיגריה המיוחלת וקוראים "פרוש, תביא סיגריה".
באגודה למלחמה בסרטן נחשפו לסרטון והזדעזעו – "לתת לילד סיגריה בפורים זה כמו לחלק דוגמיות של רעל". בנוסף, באגודה הזכירו "אסור בישראל להפיץ ולחלק מוצרי עישון לצרכן ללא תמורה ובוודאי שלא לקטינים מתחת לגיל 18 שעבורם גם המכירה אסורה בתכלית".

הסרטון לא תפס את האגודה למלחמה בסרטן לא מוכנים. באגודה מכירים את התופעה בה ילדים בחברה החרדים נחשפים לעישון במהלך חג הפורים ופועלים למנוע עישון בקרב ילדים ובני נוער בשיתוף פעולה עם ישיבות, אולפנות ורשויות.
במסגרת שיתוף הפעולה חילקו באגודה למלחמה בסרטן מדבקות ועלוני הסברה על נזקי העישון ועל דרכי הגמילה מעישון, המבוססים על מחקרים מדעיים. במקביל, הופצו עותקים של פסק הלכה בנושא העישון המיועד לציבור הדתי.
בנוסף, הועלה קמפיין ברדיו קול חיי הנקרא "מחבואים", המיועד למגזר החרדי תחת הסלוגן – "מי שמעשן מאחוריי, מצדדי ומלפניי, מסכן את חיי. מי שמעשן מאחוריי, מצדדיי ומלפניי, הוא ה-א-ש-ם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה