בארץ

תלמידות נמצאו מעולפות בביה"ס בראש העין אחרי ששתו אלכוהול

הבנות, שהבריחו את השתייה החריפה בכוס תרמית, התגלו לאחר שאותרו בשירותים על ידי תלמידות אחרות
מערכת ice |  1
כיתה (צילום unsplash)
שתי תלמידות כיתה ח' נמצאו מחוסרות הכרה בשירותי בית הספר שלהם בראש העין, לאחר שעל פי החשד שתו כמות גדולה של אלכוהול, אותה בכוס תרמית.  על פי הדיווח ב-ynet, הזוג התגלה לאחר שתלמידות אחרות שנכנסו במקרה לשירותים והבחינו בהן והזעיקו את הצוות בבית הספר והבנות נלקחו לטיפול. 
"אירע מקרה חריג של הבאת אלכוהול. הדבר דווח לצוות בית הספר על ידי כמה תלמידות ותלמידים שהיו ערניים ועדים לשתייתו בשירותים", כתב מנהל החטיבה להורי התלמידים בבית הספר לאחר התקרית. "הנהלת בית הספר והצוות החינוכי פועלים הן במישור המשמעתי והן במישור החינוכי מול כל המעורבים. הפצת שמועות חסרות בסיס מסבה נזק, ויש להמתין לבירור העובדות".
הורים לתלמידים בחטיבת הביניים אמרו ל-ynet כי "הילדים סיפרו לנו על המקרה, ועל כך שהבנות שמצאו את השתיים היו המומות לראותן במצב הזה". לדבריהם, "מדובר באירוע חמור מאוד. בבית הספר ובשכבת הגיל הזאת לא צריך להיות אלכוהול והם לא צריכים להיחשף לתלמידים שיכורים.
"אנחנו מקווים שיטפלו בנושא בחומרה כדי למנוע מקרים נוספים כאלה", אמרו ההורים. "מזעזע לחשוב שהילדים נחשפו למראה הקשה הזה של שתי הבנות בערפול חושים. יש שמועה שהן גם עישנו גראס, אבל אנחנו לא יודעים אם זה נכון. אם כן זה חמור הרבה יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בואו לא נפיץ שמועות אבל כן נפיץ בסוף הכתבה (ל"ת)
    אקי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור