בארץ

האם השכולה זועמת: "קמפיין התרמה חשוך לאנשים שחילקו בקלאוות"

חבר הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה, יאיא פינק פתח בקמפיין התרמה למען תושבי כפר המחבלים חווארה, ממנו יצאו רוצחי האחים יניב השבוע וקומם עליו המוני גולשים זועמים. כעת, אם הבנים שנרצחו השבוע בפיגוע המחריד תוקפת: "קמפיין התרמה חשוך לכפר בו חילקו בקלאוות אחרי הרצח של הילדים שלי"
דוד זולדן |  1
יאיא פינק, אסתי יניב (צילום פלאש 90/ אריק מרמור, גילי יערי)
חבר הכנסת לשעבר יאיא פינק הצליח להרגיז המוני ישראלים כאשר פתח בקמפיין התרמה לכפר המחבלים חווארה, בו נרצחו הלל ויגל יניב ז"ל. אסתי יניב ששכלה את שני בניה בפיגוע המחריד, פרסמה היום סרטון על קמפיין ההתרמה החריג של הח"כ לשעבר והביעה את תסכולה מהמחווה הפרו פלסטינית: "הזדעזעתי קמפיין חשוך".האם השכולה התייחסה בכאב גלוי על קמפיין ההתרמה והביעה את זעמה ותסכולה על המהלך שהוביל הנציג הדתי לשעבר במפלגת העבודה: "אני קמה כל בוקר וצופה בכפר המרצחים חווארה, פה הרוצח של הילדים שלי מסתובב. זה קמפיין התרמה חשוך לאנשים שחילקו בקלאוות אחרי הרצח של הילדים שלי.  אנחנו עם חפץ חיים והם עם חפץ במוות ובמלחמה".
"מול הקמפיין החשוך הזה פתחנו בקמפיין שימשיך את האור של הילדים שלנו לחיילים להתיישבות ללימוד התורה". אמרה יניב בכאב מתלווה.
אחרי הפיגוע המטלטל בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב ז"ל החליט חבר הכנסת לשעבר לפתוח בקמפיין התרמה דווקא לתושבי הכפר העוין בעקבות אירועי הוונדליזם של תושבי הגזרה הבוערת בעקבות הפיגוע. התגובות לא אחרו לבוא ויאיא הוצף בווטצאפ הפרטי שלו וקיבל הודעות גינוי וגם גידופים למכביר. כעת אם האחים שנרצחו מתוקממת ותוקפת אותו במילים קשות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התרמה
    דליה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קמפיין התרמה למחבלים הוא בזיון גנבו רכבים מישראל רצחו ילדים ועוד נאסף למחבלים האלה כסף בושה ייא פינק
    סגור