בארץ

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן בסיור חשוב במפרץ אילת

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ומנכ"ל המשרד, גיא סמט, קיימו פגישה וסיור בתחנה למניעת זיהום ים במפרץ אילת של המשרד להגנת הסביבה יחד עם גורמי המקצוע במשרד
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ומנכ"ל המשרד, גיא סמט, קיימו היום (רביעי) פגישה וסיור בתחנה למניעת זיהום ים במפרץ אילת של המשרד להגנת הסביבה, יחד עם גורמי המקצוע במשרד.
מפרץ אילת הוא הסביבה האקולוגית הרגישה ביותר בישראל, ונתון ללחצים רבים שרק מרעים את מצבו, כפי שמתבטא בתוכנית הניטור למפרץ אילת שמפרסם המשרד להגנת הסביבה בכל שנה. התחנה למניעת זיהום ים של המשרד מטפלת בכל האיומים במפרץ אילת, כולל אוניות בנמל, מכליות נפט של חברת קצא"א, הזרמות ממקורות יבשתיים ובנייה בחופים.
סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה, יצחק בן דוד, מנהל היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית רני עמיר ומנהל התחנה למניעת זיהום ים באילת של המשרד, אלי ורבורג, הציגו לשרה את מגוון האיומים על מפרץ אילת – החל ממכליות שפוקדות את נמל קצא"א, אוניות, ובנייה בחופים.  כמו כן, הציגו לשרה את יכולות היחידה בתחנה באילת, החל מאמצעי לחימה בזיהום ים בשמן, יכולות ניהול של אירועים והפיקוח ההדוק של מפקחי התחנה, וכלי השיט של היחידה באילת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה