בארץ

אחדות במוזיקה: חנן יובל ענה בחיוב להצעה של קובי פרץ

חנן יובל נענה להזמנתו של קובי פרץ ויתארח בהופעתו הקרובה במודיעין ברקע הסערה עקב סירובו של יובל להופיע בכנסת 
מערכת ice |  1
קובי פרץ (צילום אינסטגרם)
חנן יובל קיבל את הזמנתו האישית של קובי פרץ ויגיע להתארח בהופעתו הקרובה במועדון "GRAY" במודיעין, זאת לאחר שחנן יובל פרסם פוסט בו קנה לפרץ וכתב: "לא יצליחו לסכסך בינינו".
המהומה החלה כאשר חנן יובל הוזמן לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל וסירב. בהתכתבותו עם מפיק האירוע, הדהים כשכתב: "לכנסת הזאת, של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק. זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים. הייתי חייב לכתוב לך. בהצלחה ושבת שלום".
בתגובה לכך חבר הכנסת דודי אמסלם אמר: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו". חנן מצידו פרסם פוסט בפייסבוק ובו פנה אל פרץ: "קובי יקר, אני מאוד מעריך אותך כזמר, כיוצר וכקולגה. אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל אני מאמין שאתה בנאדם הגון וחיובי. אני רוצה שתדע, שכל עוד הדבר תלוי בי, אף אחד לא יצליח לסכסך ביני ובינך. אף אחד! מאחל לך ולכל משפחתך בריאות והצלחה חנן".
פרץ מצידו התרגש ממילים אלה והעלה סטורי בו הוא מזמין את חנן להופיע איתו בהופעתו הקרובה :"בימים לא פשוטים שאנחנו עוברים בתור עם ומדינה, אני בעד אחדות". פרץ המשיך והוסיף: "חנן יובל היקר אני מזמין אותך להופיע אצלי בהופעה הקרובה, נשיר יחד ונקרב לבבות". חנן מצידו נענה להזמנה ויופיע עם פרץ ביחד בהופעתו הקרובה ב- 21.3 ב- GRAY מודיעין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קובי פרץ יצאת דביל
    ישראל השניה 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזמנה חד צדדית היא לא אחדות שיזמין אותך הנשגב שהשמש זורחת לו מ... להופעה שלו נראה איך ישראל ה1 יקבלו את זה?!
    סגור