בארץ

השר אליהו: "להזיז את הספינה ימינה, לא באנו לנחם אבלים"

השותפה הבכירה בקואליציה ממשיכה לאותת לנתניהו כי היא מצפה לתגובה הולמת נגד הטרור ולגביית מחיר משמעותי מהמחבלים וסביבתם. השר אליהו מחדד את דבריו של יו"ר מפלגתו
דוד זולדן | 
עמיחי אליהו (צילום פלאש 90)
השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית אמר היום דברים שכנראה לא ינעמו לאוזנו של רה"מ נתניהו: "אנחנו ב'עוצמה יהודית' קוראים לממשלה להזיז את הספינה ימינה, יותר מהר ממה שרוצים בתוך הליכוד. לא אני ולא חבריי יכולים לחיות עם המצב הקיים. אי אפשר להמשיך יותר עם 'ההכלה' הזו. לא באתי לממשלה כדי להסתובב ולנחם אבלים".
האם מתגלים סדקים בממשלה? סיעת עוצמה יהודית תחרים היום דיון בהשתתפות נתניהו בכנסת ותוקפת בחריפות יתירה את "מדיניות ההכלה" של רה"מ ומתקוממת על כך שהחלטות ממשלה מתקבלות מבלי לשאול לדעתם של חברי הסיעה. בהודעה שיצאה מטעם עוצמה יהודית נכתב: "ככה לא מתנהגים לשותפים". אמירתו של השר אליהו רק מחדדת את הדילמה שבה מצויה עוצמה יהודית.
"לא יתכן שנשמע על ועידות מדיניות וסיכומים מדיניים בתקשורת, שיחליטו לבד על הסרת איטום בתי מחבלים, ולא ייתכן שיפנו תושבים מאביתר בניגוד להסכמים קואליציוניים ובניגוד למדיניות הימין", אמרו בזעם בעוצמה יהודית.
כזכור, היום אחרי שתיקה רועמת וממושכת הפר בן גביר את הדממה והתייחס לוונדליזם ולאירועי האלימות הלילה בחווארה, בהן הוצתו עשרות בתים וכלי רכב ואמר כי הוא מבין את הכאב אבל אסור לנו לקחת את החוק לידיים. לדברי השר: "מי שצריך לטפל בטרור ולהרתיע אותו זו ממשלת ישראל ולא אזרחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה