בארץ

אמסלם אשם? חנן יובל פנה לקובי פרץ: "לא יצליחו לסכסך בינינו"

הזמר חנן יובל לא נותר אדיש למהומה שחולל סביבו ומפגין רגשי אחווה לזמר קובי פרץ בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, לאחר שפרץ הלין כי: "לא הזמינו אותי לשיר באירועים ממלכתיים כי אני ערס מדי, הקונטרה של חנן יובל"
דוד זולדן | 
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
הזמר חנן יובל הגיב היום (שני) בפרץ של רגשי חיבה לזמר קובי פרץ לאחר ששלשום הפגין ניכור ומיאוס כלפי נבחרי העם וסירב להופיע בנוכחותם של חברי כנסת מהליכוד בטקס יום הזיכרון. "לא הזמינו אותי לשיר באירועים ממלכתיים כי אני ערס מדי, ההיפך מהישראלי היפה, הקונטרה של חנן יובל", אמר פרץ ויובל שהיה ער לדברים לא נשאר אדיש ובטח לא חייב.
"קובי יקר, אני מאוד מעריך אותך כזמר, כיוצר וכקולגה. אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל אני מאמין שאתה אדם הגון וחיובי", כתב יובל, "אני רוצה שתדע, שכל עוד הדבר תלוי בי, אף אחד לא יצליח לסכסך ביני ובינך. אף אחד. מאחל לך ולכל משפחתך בריאות והצלחה".
הסערה התעוררה לאחר שחנן יובל סירב להופיע בכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל כמחאה נגד הממשלה בה תפס צד מובהק. יובל אמר כי "הכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, של יו"ר הכנסת - זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי".
בתגובה לדבריו כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו", בכך פרץ נקלע לשיח הפוליטי בין יובל לאמסלם וחטף תגובות קשות ברשת לאחר שכזכור ריצה עונש מאסר.
קובי פרץ כזכור, הגיב באריכות לדבריו של אמסלם, וכתב בין השאר כי: "חורה לי לקרוא את התגובות שבדרך כלל אני לעולם לא נותן להן מקום, אבל קשה לי להתעלם. לעולם לא התייחסו אליי כאל זמר לגיטימי שהצלחתו הגיעה בזכות. עכשיו אומרים ׳תביאו 'עבריין' להופיע בכנסת אז זו פני הממשלה׳. אבל שאלה לי, ולפני הכלא, מישהו הזמין אותי אי פעם לאירועים ממלכתיים? לכנסת, לבית הנשיא? לאירועי זיכרון? הזמר הכי מצליח בארץ אבל להופיע באירוע ממלכתי? לשם אני לא שייך, למה? כי אני מזרחי מידי, ערס מידי, לא תכול עיניים ובהיר שיער, ההיפך מהישראלי היפה, אם תרצו, הקונטרה של חנן יובל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה