בארץ

גלנט למזכיר ההגנה האמריקני: ״יש להגביר פעולות למניעת הגרעין האיראני״

השניים שוחחו ארוכות על האיום האיראני, שר הביטחון ציין בפני מקבילו כי ישראל מוטרדת מאוד מהמשך העשרת האורניום בפרויקט הגרעין האיראני והדגיש את הצורך והמחויבות למנוע מאיראן יכולת גרעינית
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פייסבוק: יואב גלנט)
שר הביטחון, יואב גלנט, שוחח אתמול (יום שישי) עם מקבילו האמריקני, מזכיר ההגנה לויד אוסטין. השניים דנו בהתפתחויות הביטחוניות במזרח התיכון ובהן סוגיית הגרעין האיראני והנעשה בזירה הפלסטינית. השר גלנט סקר בפני מזכיר ההגנה את פעילותם של כוחות הביטחון לסיכול חוליית המחבלים בשכם, אשר הייתה אחראית לפיגועי ירי בשטח ישראל ולתכנון של פיגועים עתידיים.
שר הביטחון גלנט והמזכיר אוסטין דנו במאמצים המשותפים להרגעת השטח לקראת תקופת החגים, תוך שהשר גלנט מדגיש את נחיצות המשך הלחימה הבלתי מתפשרת בהתארגנויות הטרור ביהודה ובשומרון. השניים שוחחו ארוכות על האיום האיראני, שר הביטחון ציין בפני מקבילו כי ישראל מוטרדת מאוד מהמשך העשרת האורניום בפרויקט הגרעין האיראני והדגיש את הצורך והמחויבות למנוע מאיראן יכולת גרעינית. מבין הדברים שאמר השר גלנט למזכיר ההגנה האמריקני: ״יש להגביר פעולות למניעת איראן גרעינית״.
שר הביטחון גלנט הודה לממשל האמריקני ולמזכיר ההגנה אוסטין על מחויבותם העמוקה לביטחון ישראל. השניים סיכמו להמשיך ולדון באתגרים המשותפים בפגישתם הקרובה, המתוכננת לחודש הבא בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה