בארץ

בן כספית עובר לטרמינולוגיה ימנית נגד הקואליציה: "ממשלת זדון"

אחרי שבשבוע שעבר השריונר הוותיק טעה בזיהוי ושייך עוברי אורח חובשי כיפה למפגינים נגד הרפורמה המשפטית, מעתיק בן כספית כינוי שחקוק בטאבו של הימין ומגייר אותו לטובת המחאה: "שני הדברים היחידים שממשלת הזדון הזו עושה, מהפכה משטרית וטיפול במשפחת נתניהו"

דוד זולדן |  1
בן כספית, אריה דרעי, משה גפני, אבי מעוז (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יונתן זינדל, תומר נויברג, אוליביה פיטוסי)
ינון מגל ובן כספית פתחו הפעם את תכניתם ב-103FM בקול ענות חלושה ובדיון משמים על עליית שער הדולר לאור התקדמות הרפורמה המשפטית עד שפתח ינון עם שיר שכתב לסוכני הכאוס להגדרתו ומשם הפליג ושר על הדולר שעולה והבורסות שיורדות בכל העולם, רוחו השובבה של מגל הייתה לצנינים בעיני בן כספית שמחה כי "לעשות מכך צחוק לא ישפר את המצב". 
ינון התייחס לציוץ של ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד: "האם הוא חייך לנתניהו או לא? מה הקטע בסוף לחייך לנתניהו? התגוללת עליהם כאילו מה הם עשו, חייכו לנתניהו וחיכו לשמוע מה יוצא לו מהפה. אתם לא רואים איך אתם מתנהגים שאתם מצדיקים שאסור לחברי כנסת להגיע לפרלמנט שחלקכם לא מגנים את זה, אנשים בראש המחנה שלכם מדברים על מלחמת אחים, אנשים שמדברים על דמוקרטיה שלא עברו את אחוז החסימה".
מגל האשים: "אתם נהנים מזה שהאסמים עולים באש, אתם הודעתם שאתם מוציאים את הכסף שלכם, ממירים אותו לדולרים ואומרים תראו מה זה עושה - זה פסיכוזה שאין כדוגמתה. זה להגיד האסמים ישרפו ולהדליק את הגפרור ולזרוק אותו על הקש, זה לא יאמן מה שקורה פה, אתם קוראים לכם המחנה הנאור? שאתם חושבים שאתם אינטלגנטים, אתם חושבים שככה תחזרו לשלטון, מי שלא נאמן למדינה? מי שרוצה שהמדינה תישרף? אין לכם סיכוי לחזור לשלטון עד שלא תתחברו לאהבת הארץ באמת אתם נהנים לשרוף".
בן שהתחמש כל העת עלה למתקפת נגד: "אנחנו תיכף נלמד לאהוב את הארץ מגפני דרעי אבי מעוז, וליצמן שכבר לא שם. כל רשימת השמות שאתה אומר מעולם לא לא עבר את אחוז החסימה. הכלכלה תפרק את המשיח שלך ואת המדינה לא יצליח לכם הפעם להאשים אותנו בטרפת הזו. בעולם מחזרים אחרי המשקיעים שיוצאים מישראל רובם משקיעים זרים". 
כספית המשיך בלהט: "בעודך מתגולל על הנוראים אני חושב איך הריבית עלתה אתמול איך האינפלציה משתוללת איך יוקר המחיה מאמיר איך שר החוץ שלו מפיל עוד יותר את הכול איך הציבור נאנק תחת יוקר המחיה, איך השקל קורס". 
כספית טען והאשים כי: "לשכת רה"מ הנחתה את כל חברי הליכוד לתמוך בדיון עכשיו למימון שני מעונות לנתניהו, הכפלת העובדים במעון אלה שני הדברים היחידים שממשלת הזדון הזו עושה, מהפכה משטרית וטיפול במשפחת נתניהו כשכל השאר קורס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן, ממשלת זדון ושנאה
    ירושלמי 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית הוא לא הראשון שמעניק לממשלה הזו את השם הראוי לה, וזה לא רשום בטאבו אצל הימין. כמו שהתנ"ך הוא לא מונופול של החרדים. והיהדות לא רשומה בבלעדיות אצל הדתיים. חבורה של מוכי סנוורים, שבתאים וסיקריקים שמקעקעים את יסודות הבית המשותף כאחוזי אמוק ומאשימים את ה"שמאל" שהאבנים נופלות אחת אחת
    סגור