בארץ

יפה בן דוד תופסת צד: "תומכים בנשיא המדינה שלנו"

על רקע הסערה במדינה, מזכ"לית הסתדרות טוענת: "אנחנו רואים שהאלימות שנמצאת ברחובות וההתנהגות של חלק מהנבחרים, מחלחלת גם לבתי הספר"
מערכת ice | 
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע הסערה במדינה עקב הרפורמה המשפטית מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד טוענת שיש מי שחושש שהוויכוח יגיע אל כותלי בתי הספר. "אנחנו רואים לצערנו הרב, במיוחד בתקופה האחרונה, שהאלימות שנמצאת ברחובות וההתנהגות של חלק מהנבחרים, מחלחלת גם לבתי הספר"
בן דוד התארחה בוועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות" שם התייחסה בין היתר לרפורמה המשפטית ולהסכם הקיבוצי עם האוצר.  המזכ"לית עוד טוענת שהגענו למצב של שסע בעם, פילוג שלא היה. עוד הוסיפה בן דוד שהם בעד מתווה הנשיא "אנחנו תומכים בנשיא המדינה שלנו, ואנחנו חושבים שההידברות היא מחויבת המציאות".
כאשר נדרשה להתייחס לדרישה של ארגון המורים לא לקבל צוותי הוראה בחוזים אישיים אמרה: "חוזים אישיים זאת הפרטה של מערכת החינוך, אין מילה אחרת. זה עלה בהסכם ואנחנו התנגדנו בכל תוקף שיהיו חוזים אישיים בחדר המורים. חלק מהמורים יעבדו בהסכם קיבוצי וחלק מהמורים יעבדו בהסכם אישי", בן דוד הוסיפה: "חדר מורים הוא חדר מאוחד, ואי-אפשר לפלג חדר מורים. מה שכן, כן איפשרנו, רצו 'טאלנטים'. אני עוד לא ראיתי 'טאלנטים'. אבל אמרו נביא מבחוץ, אז כן אפשרנו לתת 6% בשנה ולהביא את ה'כוכבים' שהם רצו לתוך המערכת בחוזים אישיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה